☆ Skravletråd Mai ☆

Ser den. Her skal bli bra . Er meldt det iallefall, men foreløpig overskyet
S0 bra:) bare om det ikke hadde regnet. Men nå trenger jordene og beitene vannet får å komme seg

God morgen alle sammen
Hadde håpet beinet skulle bli bedre i løpet av natta men nei..
Regn ute så tror vi tar inne dag

Hvordan går det ?
Bra enn så lenge.

Mannen tok morgenstell på lille og overtalte de store til å passe henne mot litt frukt og kjeks og la seg igjen :-)

Men nå sovner visst han
Etter en "planer for dagen" prat som inneholdt at han bør jobbe og da må han inn på kontoret for det et noe han ikke får tak i en data hjemmefra... BLÆ

Men ellers snart frokost og søndag med familien.
Mellomste merker effekt av movicol-kuren og yngste virker mer som forkjøla enn pollenallergi nå synes (håper) jeg.

Samme her sjekker en gang i blant men tror jeg for problemene å henge med denne mnd. Når folk har kommet til 600 innlegg innen den 7 i mnd:p
Og noen har mer.

Jeg prøver ikke å henge med i toppen. Bare få de 1500... ;-)

God morgen sovet godt?
Ja så godt som man kan når man har puppebarn :p

Hei
Bra med dere?
Ja vi har det supert :) dere da ?
Bra enn så lenge.

Mannen tok morgenstell på lille og overtalte de store til å passe henne mot litt frukt og kjeks og la seg igjen :-)

Men nå sovner visst han
Etter en "planer for dagen" prat som inneholdt at han bør jobbe og da må han inn på kontoret for det et noe han ikke får tak i en data hjemmefra... BLÆ

Men ellers snart frokost og søndag med familien.
Mellomste merker effekt av movicol-kuren og yngste virker mer som forkjøla enn pollenallergi nå synes (håper) jeg.

Det er så typisk mann folk

Yes :) lykke til. Hvor mye er gitt nå ?
Hun skulle følge et opplegg fra at Olavs men pga feil mellom det som er angitt i movicol og hun fikk movicol junior så fikk hun 2 poser som skulle vært 4 på torsdag. Så fikk jeg avklart det med legen. Jr er halv styrke av vanlig så vi må doble. Fikk da 4 fredag og 6 lørdag og skal ha 8 i dag

Back
Topp