Det som skal bli garderoberomOkei hva skal ryddes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det som skal bli garderoberomOkei hva skal ryddes?
S0 braSer den. Her skal bli bra . Er meldt det iallefall, men foreløpig overskyet
Tror ikke jeg har klart det på 7 dager sammenhengende ennåHar hatt mye mer enn det noen ganger
God bedring med beinetGod morgen alle sammen
Hadde håpet beinet skulle bli bedre i løpet av natta men nei..
Regn ute så tror vi tar inne dag
De mest aktive dagene har jeg hatt 400 innlegg pr dagTror ikke jeg har klart det på 7 dager sammenhengende ennå![]()
Takk for detGod bedring med beinet![]()
Bra enn så lenge.Hvordan går det ?
Og noen har mer.Samme her sjekker en gang i blant men tror jeg for problemene å henge med denne mnd. Når folk har kommet til 600 innlegg innen den 7 i mnd![]()
Ja så godt som man kan når man har puppebarnGod morgen sovet godt?
Ja vi har det supertHei
Bra med dere?
Bra enn så lenge.
Mannen tok morgenstell på lille og overtalte de store til å passe henne mot litt frukt og kjeks og la seg igjen![]()
Men nå sovner visst han
Etter en "planer for dagen" prat som inneholdt at han bør jobbe og da må han inn på kontoret for det et noe han ikke får tak i en data hjemmefra... BLÆ
Men ellers snart frokost og søndag med familien.
Mellomste merker effekt av movicol-kuren og yngste virker mer som forkjøla enn pollenallergi nå synes (håper) jeg.
Hun skulle følge et opplegg fra at Olavs men pga feil mellom det som er angitt i movicol og hun fikk movicol junior så fikk hun 2 poser som skulle vært 4 på torsdag. Så fikk jeg avklart det med legen. Jr er halv styrke av vanlig så vi må doble. Fikk da 4 fredag og 6 lørdag og skal ha 8 i dagYeslykke til. Hvor mye er gitt nå ?
Veldig. Veldig. Veldig ikke det beste. FobiFryktelig kjipt når man egentlig har hviledag..nå er edderkopper heller ikke det beste.
Ja. Jeg virkelig hater edderkopperÅh grøss og gru
Så som så...Håper du for nyte litt fred på morgenen![]()
He he ja da må du skravle
Bra herJa så godt som man kan når man har puppebarn
Ja vi har det supertdere da ?
Det er så typisk mann folk
Jeg ogsåJa. Jeg virkelig hater edderkopper
God morgenGod morgen[emoji4] hatt ei god natt?
Gaah noen av det jeg ville ha på hm er utsolgt