Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fryktelig kjipt når man egentlig har hviledag..Jeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.
Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
Ingen valg neiSkjønner. Du får puste dypt inn og hoppe i detLykke til
![]()
God morgen.God morgenvar opp kvart på 6 her. Gutta sover enda. Mannen sover nok lenge. Var ute i går. Hva for planer har dere i dag da?
![]()
Så bra det ble en fin dagOrka ikke få gjennom over 50 sider gitt.
Merkelig nok er jeg langt ifra edru også [emoji23]
Men for en kjekk dag. Feira nevøen min i konfirmasjon først. Kjempegøy. Fine nevøen min [emoji7][emoji7]
Så etterpå var det rett og stelle seg for å gå på fest med venner [emoji39] Hatt en fantastisk dag.
Noe konsentrert mens jeg skriver nå da
Men en fiiiiiiiin dag. Vil ha flere av de.
Får prøve å sove nå. Tviler på det er problem [emoji23][emoji23]
Natta [emoji1]
Åh grøss og gruJeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.
Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
Håper du for nyte litt fred på morgenenVel, jeg har vært på badet med mellomste som begynner å merke effekten av tømme-kuren men har lagt meg igjen. Klarer ikke å sove så jeg skal nok opp snart. Men mannen skal få ta morgenstellet på lillemor, han gjør det bare en gang i uka og det er deres tid
God morgenGod morgenvar opp kvart på 6 her. Gutta sover enda. Mannen sover nok lenge. Var ute i går. Hva for planer har dere i dag da?
![]()
Ser den. Her skal bli bra . Er meldt det iallefall, men foreløpig overskyetGod morgen.
Tja storebror skal til bestemor. To fotballkamper samtidig og annet sort så TV en er okkupert. Det regner så ikke no maling i dag... vurderte markedet men i regn? Litt kjipt alene
Okei hva skal ryddes?God morgen
Rolig dag med rydding her
God morgen sovet godt?Heisann jenter![]()
HeiHeisann jenter![]()
:/ kanskje ta det rolig?Lillebror våknet igjen flere ganger i natt, og i halv to tida tok mannen tempen og fant ut at han hadde 38,4 i feber. [emoji855] så det forklaree jo utilpassheten. Fikk en paracet, og så ble alt så mye bedre. Så er tusenkronersspørsmålet om vi skal besøke mormor på 86-årsdagen henne i dag likevel.
God bedring til lilleLillebror våknet igjen flere ganger i natt, og i halv to tida tok mannen tempen og fant ut at han hadde 38,4 i feber. [emoji855] så det forklaree jo utilpassheten. Fikk en paracet, og så ble alt så mye bedre. Så er tusenkronersspørsmålet om vi skal besøke mormor på 86-årsdagen henne i dag likevel.
God morgenGod morgen jenter gutta sover og chiabatta i ovnen. Bare hunden som holder meg med selskap
Ja litt uvant egentligStille og deilig da![]()
Har hatt mye mer enn det noen gangerSamme her sjekker en gang i blant men tror jeg for problemene å henge med denne mnd. Når folk har kommet til 600 innlegg innen den 7 i mnd![]()
Lenge igjen av mnd endaJeg må vel skravle mer for å nå målet
Tror vi har et par innlegg å ta igjen disse dameneJeg må vel skravle mer for å nå målet