☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.

Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
Fryktelig kjipt når man egentlig har hviledag..:( nå er edderkopper heller ikke det beste.

Skulle ha sovet lenger men storebror vekte meg med å skrike. Når jeg kommer inn på rommet hans sover han igjen som babyer flest. Legger meg igjen sovner men da begynner gubben p spille på bassen ( lav dirrende snorking) for flytta på han så han ikke vekker andre i huset.

Men da våkner lillebror i magen og sparker vilt fra seg og jeg innser at jeg er både tørst og sulten * ler*

God morgen :) var opp kvart på 6 her. Gutta sover enda. Mannen sover nok lenge. Var ute i går. Hva for planer har dere i dag da?:)
God morgen.

Tja storebror skal til bestemor. To fotballkamper samtidig og annet sort så TV en er okkupert. Det regner så ikke no maling i dag... vurderte markedet men i regn? Litt kjipt alene

Orka ikke få gjennom over 50 sider gitt.

Merkelig nok er jeg langt ifra edru også [emoji23]

Men for en kjekk dag. Feira nevøen min i konfirmasjon først. Kjempegøy. Fine nevøen min [emoji7][emoji7]

Så etterpå var det rett og stelle seg for å gå på fest med venner [emoji39] Hatt en fantastisk dag.

Noe konsentrert mens jeg skriver nå da
Men en fiiiiiiiin dag. Vil ha flere av de.

Får prøve å sove nå. Tviler på det er problem [emoji23][emoji23]

Natta [emoji1]
Så bra det ble en fin dag

Jeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.

Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
Åh grøss og gru

Vel, jeg har vært på badet med mellomste som begynner å merke effekten av tømme-kuren men har lagt meg igjen. Klarer ikke å sove så jeg skal nok opp snart. Men mannen skal få ta morgenstellet på lillemor, han gjør det bare en gang i uka og det er deres tid
Håper du for nyte litt fred på morgenen:)

God morgen.

Tja storebror skal til bestemor. To fotballkamper samtidig og annet sort så TV en er okkupert. Det regner så ikke no maling i dag... vurderte markedet men i regn? Litt kjipt alene
Ser den. Her skal bli bra . Er meldt det iallefall, men foreløpig overskyet

Lillebror våknet igjen flere ganger i natt, og i halv to tida tok mannen tempen og fant ut at han hadde 38,4 i feber. [emoji855] så det forklaree jo utilpassheten. Fikk en paracet, og så ble alt så mye bedre. Så er tusenkronersspørsmålet om vi skal besøke mormor på 86-årsdagen henne i dag likevel.
:/ kanskje ta det rolig?

Lillebror våknet igjen flere ganger i natt, og i halv to tida tok mannen tempen og fant ut at han hadde 38,4 i feber. [emoji855] så det forklaree jo utilpassheten. Fikk en paracet, og så ble alt så mye bedre. Så er tusenkronersspørsmålet om vi skal besøke mormor på 86-årsdagen henne i dag likevel.
God bedring til lille

Back
Topp