Flere shortser blant annetSå dumt[emoji13] hva var det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere shortser blant annetSå dumt[emoji13] hva var det?
5 ganger om dagen vanligvis, noen dager går ikke det da og spesielt på vinteren tar vi flere bønner i et siden det er kort tid mellom demSpennendehvor ofte ber dere?
Uv drakten jeg ville ha til mellomste var utsolgt i hennes størrelse den dagen jeg fant ut de hadde fått inn. På butikken her fikk de, i år som i fjor, bare inn Uv tøy til gutter.Så dumt[emoji13] hva var det?
Takk [emoji4]
Mer meg [emoji4]
Håper bare alt dette styret resulterer også i lengre negler også da [emoji6]
Huff håper den er borte og at du har fått sove noeJeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.
Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
Da har jeg med dette innlegget 700 innlegg denne måneden
Våknet du av deg selv? [emoji54]God morgenvar opp kvart på 6 her. Gutta sover enda. Mannen sover nok lenge. Var ute i går. Hva for planer har dere i dag da?
![]()
Nei, nå må jeg logge av[emoji28] Ha ei god natt[emoji294]️
Eller knekker.Neglene blir vel lengre om man ikke klipper, filer eller biter[emoji12]
Halvveis til 1500![]()
Haha åh nei. Frøkna er vekkerklokkaVåknet du av deg selv? [emoji54]
Aner ikke hvor den er.Huff håper den er borte og at du har fått sove noe
Fikk meg en halv episode med Shameless og en skål is, lille var sovnet etter mye vugging, men våknet da jeg prøvde å lirke meg unna, så jeg gikk og overlot til mannen å ta ei økt. Nå griner han igjen, så nå stikker jeg og pusser tennene. Lurer på hva som egentlig plager han, stakkar. Han sover jo nesten, bare griner.
Tja 86 årsdag er ikke noe rundt tall så ville heller hvert hjemme, synd om han skulle smitte henne ogsåLillebror våknet igjen flere ganger i natt, og i halv to tida tok mannen tempen og fant ut at han hadde 38,4 i feber. [emoji855] så det forklaree jo utilpassheten. Fikk en paracet, og så ble alt så mye bedre. Så er tusenkronersspørsmålet om vi skal besøke mormor på 86-årsdagen henne i dag likevel.
Den foten min altså,håper legen har tid på mandag
Ja så godt for noe. Blir 20 her i dag. Herlig . Blir grilling og masse is. I morgen blir det ikke mer enn 10 graderS0 brabare om det ikke hadde regnet. Men nå trenger jordene og beitene vannet får å komme seg
God dag, høres ut som om dere skal ha en god frokost [emoji4]God morgen jenter gutta sover og chiabatta i ovnen. Bare hunden som holder meg med selskap
Blir ikke natta før mini har fått nok mat.. Vet aldri med han, når han er fornøyd![]()
God kveld! Og snart god nattstår det bra til her?