Det vil jeg også troIkke til å unngå det da, og misstenker at deg er en grunn til kravet for å kunne vinne veska også[emoji6] kan tenke meg at mai kan være en litt stille mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg også troIkke til å unngå det da, og misstenker at deg er en grunn til kravet for å kunne vinne veska også[emoji6] kan tenke meg at mai kan være en litt stille mnd.
Vil nå 1500 siden det er travelt mndSer ikke slik ut på det tempoet du her om dagen
Mamma skal bli medBesteforeldre Eller?
Koselig daMamma skal bli med![]()
Hehe...Vil nå 1500 siden det er travelt mnd
Det kommer til å bli veldig koseligKoselig da
Tror ikke det i grunnHehe...
Men etter 17. blir det vel roligere for deg
Så effektiv du har vært til nå i dag.Vaskemaskin satt på
Søppel bært ut
Gang mopper
Klær lagt sammen
Hva er det som skjer da?Tror ikke det i grunn
Stille og rolig her
Det vil jeg også tro
Mamma skal bli med![]()
Vaskemaskin satt på
Søppel bært ut
Gang mopper
Klær lagt sammen
Var ikke dersom hun blir med, men det er en veldig fin bivirkningSå kjekt å ha med barnepike på ferie[emoji2]
Å dit vil eldste her og. Hun har sett reklamen på cartoon network så mange gangerVi skal til Lalandia![]()
Var ikke dersom hun blir med, men det er en veldig fin bivirkning![]()
Å dit vil eldste her og. Hun har sett reklamen på cartoon network så mange ganger
og med tre barn på den plassen dere skal kan det siklert tidvis være greit å være tre voksne også[emoji4]Var ikke dersom hun blir med, men det er en veldig fin bivirkning![]()