Nah, den er så som så egentlig. Men overkommeligSååå deilig!
Overkommelig er greit nok[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nah, den er så som så egentlig. Men overkommeligSååå deilig!
Var dårlig med det i begynnelsen [emoji14] ble bedre på det etterværtSamme her men ang mann og barn roet jeg meg fort for fant ut det var bedre å faktisk slappe av [emoji6]
KjempeSå bra[emoji2] også så deilig da man kan sitte ute på kvelden[emoji16] digger det[emoji7]
Ja oki. Min er 3,5årHun er 15 måneder, 9kg. Hun klarer seg med 1 pose, men vi kan øke ved behov. Har til nød gitt 2 enkelte dager. Men gir vi 1 hver morgen, så går alt som normalt.
Ja absolutt. Men er de to andre her da [emoji14] Især mannen som ble født lat.
Hihi stikker innom når det passer hihiDet gjør det[emoji28]
takk hihi koser segSå nydelig[emoji7]
Åh god stund detSovna og våkna nå 3 timer...litt digg men desorientert akkurat nå![]()
Håper for dere at det er akkurat passe med jobb høres jo veldig bra utDet er det vi må få funnet ut.
Om den bærende konstruksjonen er i orden og det er relativt småting selvom det er mye vil vi nok prøve å kjøpe [emoji4]
Beholder deFår du byttet de?
Veldig fin
Kom stadig nye småbruk på markedet det var ikke problemet men å finne en med god plass til hestene og ha nok rom slik at bestefar kunne komme samt ikke mer en en time fra gubbens jobb + prisen var ikke enkelEn kompis av mannen sa det var så lett med hus, kom jo nye på markedet hele tiden.
Vel må ha god str, være sentralt nok til å ikke trenge ekstra bil og grei str på hage så bare der er mange hus uaktuelle [emoji6]
Det er godt å høreHatt ei bedre natt enn på lenge faktisk[emoji4]
Ja virkelig alle vil ha den veskenHehe, det går unna på starten av mai[emoji6]
KjempeI kjoler og alt [emoji7]
Sovna og våkna nå 3 timer...litt digg men desorientert akkurat nå![]()
Helt santSå mye bedre med helt nyvaska segetøy[emoji7] enn bare reint[emoji6]
Hva har du da?Jeg henge absolutt ikke hakk i hæl [emoji23]
Så bra [emoji1] Tar seg vel opp, men vi er forkjøla [emoji14]Her er formen bra. Noe småtrøtt da. Men fin gitt.
Håper søndagen tar seg opp da![]()