Nah, den er så som så egentlig. Men overkommeligSå bra[emoji4] formen bedre?
Vi har sovet bedre enn på lenge[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nah, den er så som så egentlig. Men overkommeligSå bra[emoji4] formen bedre?
Vi har sovet bedre enn på lenge[emoji4]
Ah det er kjedelig daHar kjøpt noen ganger jamen så plutselig slutta de å komme.
Stakkars mannen [emoji23]Vi har en mann som er pjusk heeeeer!!
Haha [emoji23]Og ho var negativ til p klare 1500 for et par dager siden[emoji23]
Ja absolutt. Men er de to andre her da [emoji14] Især mannen som ble født lat.Det er så godt bare man kommer seg ut, men så tiltak når det er dårlig vær.
Ja liker deDe var fine![]()
Veldig finHar dere en fin dag eller?[emoji4]
vi har vært å gått en tur på morran, måtte prøve den nye bæremeisen som kom i posten i går[emoji2] Det var en kald og sur fornøyelse, men godt da man kom inn igjen[emoji4]
Samme herAbsolutt ikke . Kun 1500 som er mål
Flink du erVaskemaskin satt på
Søppel bært ut
Gang mopper
Klær lagt sammen
Må du rydde så mye til vaskehjelpen da?Huset ser bomba ut, vaskehjelpen kommer i morgen, og jeg har kveldsvakt i dag. Jaja. Kanskje det rydder seg selv?![]()
Stakkars mannen [emoji23]
Koser oss veldig. Nydelig værHei og hå. God morgen. Promillen sier 0 så da det tommelopp. Orker seriøst ikke lese alt som er kommet inn av innlegg i mellomtiden. Såpass behov har jeg ikke [emoji23]
Fin søndag da?
Hva har dere gjort på slikt at det har blitt mye?Tidlig [emoji85] God formiddag. Lille våkna 07.30. Jeg gikk ut på stua med henne der samboer sover. Vi holder han våken om dagen, så da blir det sofa. I dag skal vi vel slappe av, vært mye nåNye runder til uka. Hva med deg?
![]()
Gammel er hun og dose?Min og. Movicol er bedre for henne. Gir mindre mageknip også.
Haha. Nettopp... Sånn føles det her og. Litt snufsete, da kan han ikke flytte kaffekoppen til kjøkkenet engang.Hvem bryr seg om babyen liksom, pappaen er ikke helt bra [emoji23]
Hun er 15 måneder, 9kg. Hun klarer seg med 1 pose, men vi kan øke ved behov. Har til nød gitt 2 enkelte dager. Men gir vi 1 hver morgen, så går alt som normalt.Gammel er hun og dose?![]()
Ikke så galt, lille sover på fanget mens vi ser filmlitt kos det også
![]()
Her skravles det gitt
Her er formen bra. Noe småtrøtt da. Men fin gitt.God morgen! Åssen er formen?Søndagen er slapp..