Hva med mannen, kan ikke han gjøre det?Huset ser bomba ut, vaskehjelpen kommer i morgen, og jeg har kveldsvakt i dag. Jaja. Kanskje det rydder seg selv?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med mannen, kan ikke han gjøre det?Huset ser bomba ut, vaskehjelpen kommer i morgen, og jeg har kveldsvakt i dag. Jaja. Kanskje det rydder seg selv?![]()
Huset ser bomba ut, vaskehjelpen kommer i morgen, og jeg har kveldsvakt i dag. Jaja. Kanskje det rydder seg selv?![]()
Det gikk veldig fint i fjor.og med tre barn på den plassen dere skal kan det siklert tidvis være greit å være tre voksne også[emoji4]
Veldig fin.Hei og hå. God morgen. Promillen sier 0 så da det tommelopp. Orker seriøst ikke lese alt som er kommet inn av innlegg i mellomtiden. Såpass behov har jeg ikke [emoji23]
Fin søndag da?
Det gikk veldig fint i fjor.
Mini sitter i vognen, de to eldste løper fritt rundt som alle andre barn, men når vi roper på dem for å bevege oss til et annet område så stiller de opp på hver sin side av vognen og vi går.
Vi skal blant annet få lov til å gå ut og spise en kveld eller to uten barn![]()
Hei og hå. God morgen. Promillen sier 0 så da det tommelopp. Orker seriøst ikke lese alt som er kommet inn av innlegg i mellomtiden. Såpass behov har jeg ikke [emoji23]
Fin søndag da?
Må få gjort noeSå effektiv du har vært til nå i dag.
Har gjort absolutt ingenting, jeg.
BursdagerHva er det som skjer da?
Det har detDet har jo funket så langt[emoji6]
H2 he gjør detSå flink da[emoji4]
*Løper å setter på sengetøyet*[emoji23][emoji85]
Lov å håpe på detHuset ser bomba ut, vaskehjelpen kommer i morgen, og jeg har kveldsvakt i dag. Jaja. Kanskje det rydder seg selv?![]()
Ikke verstÅ der var jeg i mål, Å nå har jeg 800 innlegg denne mnd
God morgenHei og hå. God morgen. Promillen sier 0 så da det tommelopp. Orker seriøst ikke lese alt som er kommet inn av innlegg i mellomtiden. Såpass behov har jeg ikke [emoji23]
Fin søndag da?
Har 950 nåIkke verst
Høres ut som en bra dag [emoji6]Orka ikke få gjennom over 50 sider gitt.
Merkelig nok er jeg langt ifra edru også [emoji23]
Men for en kjekk dag. Feira nevøen min i konfirmasjon først. Kjempegøy. Fine nevøen min [emoji7][emoji7]
Så etterpå var det rett og stelle seg for å gå på fest med venner [emoji39] Hatt en fantastisk dag.
Noe konsentrert mens jeg skriver nå da
Men en fiiiiiiiin dag. Vil ha flere av de.
Får prøve å sove nå. Tviler på det er problem [emoji23][emoji23]
Natta [emoji1]
Haha ja [emoji14] Ikke at den var så ille i natt da var 1.06 når jeg kom hjemVeldig fin.
Promille 0, noe sier meg at du hadde det gøy i går siden du påpeker det![]()
Anei! [emoji85] Panikk.. Var den stor?Jeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.
Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
Tidlig [emoji85] God formiddag. Lille våkna 07.30. Jeg gikk ut på stua med henne der samboer sover. Vi holder han våken om dagen, så da blir det sofa. I dag skal vi vel slappe av, vært mye nåGod morgenvar opp kvart på 6 her. Gutta sover enda. Mannen sover nok lenge. Var ute i går. Hva for planer har dere i dag da?
![]()
Wææ. Jeg er så redd for edderkopper..Nei. Gjemt seg under senga eller noe. Der er sikkert mange. (2 cm åpning så man får ikke vasket under der eller noe)