Egentlig for meg og kjenner jegNå er det sovetid for meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig for meg og kjenner jegNå er det sovetid for meg
Mhm veldig mye å samme i juniDen gjør det ja? Mye ekstra som.skjer?
Natta og sov godtEgentlig for meg og kjenner jeg
Skjønner. Du får puste dypt inn og hoppe i detMhm veldig mye å samme i juni
Natta. Sove godt du ogNatta og sov godt
Minier på 6 uker har absolutt lov å kreve mat før natt. Kos deg. De vokser så fort. Mi var nettopp så lita. I februar.... I fjor...Han er 6 uker nå i dag![]()
Sove inntil er fint.... Lukter trygtDet hadde vært noe! Virker som han bare vil være nær nå, da jeg la meg i senga prøvde jeg å by puppen, han bare vred seg unna, men sovnet. Satte meg opp for å koste noe ut av senga, han gråt igjen, men samme prosedyre. Sover nå inntil puppen liksom. Jaja, så lenge han sover!
God natt [emoji42]
Sov godt!!! Og lenger enn meg...Orka ikke få gjennom over 50 sider gitt.
Merkelig nok er jeg langt ifra edru også [emoji23]
Men for en kjekk dag. Feira nevøen min i konfirmasjon først. Kjempegøy. Fine nevøen min [emoji7][emoji7]
Så etterpå var det rett og stelle seg for å gå på fest med venner [emoji39] Hatt en fantastisk dag.
Noe konsentrert mens jeg skriver nå da
Men en fiiiiiiiin dag. Vil ha flere av de.
Får prøve å sove nå. Tviler på det er problem [emoji23][emoji23]
Natta [emoji1]
Huff kjenner meg igjen. Det er så ekkelt. Enda ikke sett den ?Jeg sov. Lillemor våkna. Jeg ammet. Jeg skal sove videre for søndag er det mannen som står opp.
Rett i det lillemor har sovna kiler det på hånden min. Jeg ser. En edderkopp. Instinktivt blåser jeg den bort. Dumt. Nå vet jeg ikke hvor den er. Mannen fant den ikke. Dyna er ristet. Men sove? Jeg kjenner den på låret. På armen. I ansiktet. Og på ankelen.
Nei. Gjemt seg under senga eller noe. Der er sikkert mange. (2 cm åpning så man får ikke vasket under der eller noe)Huff kjenner meg igjen. Det er så ekkelt. Enda ikke sett den ?
Ahh usj. Så da var det bare å stå opp?Nei. Gjemt seg under senga eller noe. Der er sikkert mange. (2 cm åpning så man får ikke vasket under der eller noe)
Vel, jeg har vært på badet med mellomste som begynner å merke effekten av tømme-kuren men har lagt meg igjen. Klarer ikke å sove så jeg skal nok opp snart. Men mannen skal få ta morgenstellet på lillemor, han gjør det bare en gang i uka og det er deres tidAhh usj. Så da var det bare å stå opp?
Åhh fått laktulose e.l?Vel, jeg har vært på badet med mellomste som begynner å merke effekten av tømme-kuren men har lagt meg igjen. Klarer ikke å sove så jeg skal nok opp snart. Men mannen skal få ta morgenstellet på lillemor, han gjør det bare en gang i uka og det er deres tid
Fikk movicol av legen. Lactulose har ikke hatt særlig effektÅhh fått laktulose e.l?
Oki . Min går fast på movicolFikk movicol av legen. Lactulose har ikke hatt særlig effekt
Halloen ! Kjekt å se degHeisann jenter![]()