Ja kjekke med lukket fremme .Lignende som kb hadde da han var liten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kjekke med lukket fremme .Lignende som kb hadde da han var liten
Nå er lekehus og sandkasse borteOg nå blir bare trampolina brukt?
Oh shit det var littJa, regninga ble jo på en halv mill, så det hadde vi ikke akkurat fått til selv.![]()
Liker de best til de er noen år jaJa kjekke med lukket fremme .
Det er det vi må få funnet ut.Tak er dyrt også... viss det ikke bare er overflaten.
Men bra med grenser [emoji14]
Hei hå! God start på dagen daHei og hopp, fikk lov til å sove lenge i dag, jeg
Utrolig å dere har skravlet mens jeg har sovet
Satser på det ellers får de stikke på en pizzeria eller McDonald's [emoji13]Det blir nok bra
Ja du som har sol, vi er ikke så heldige lenge [emoji54]VG gutten kom. Kjekt med VG i sola . De små leker så fint . [emoji173]️
Ja og mannen har en nærmest panikk for mugg, noe jeg skjønner godt siden han fikk allergi mot støv etter et år i leilighet med muggDet skaper ofte litt mer problemer ja
Men da var det vel forsikringssak da? [emoji4]Vi trenger også å skifte vinduer, skal prøve å få gjort det i år. Nytt tak fikk vi for halvannet år siden, da vårt ble tatt av en storm.![]()
Ha ha kjenner mange som kjøper 20 kr hamburgere på kg Donalds til barnebursdag så slipper de grille selvSatser på det ellers får de stikke på en pizzeria eller McDonald's [emoji13]
Ja så håper det faller i smak hos alle [emoji4]Hørtes veldig bra ut) da har man flere muligheter
![]()
Mugg er ikke braJa og mannen har en nærmest panikk for mugg, noe jeg skjønner godt siden han fikk allergi mot støv etter et år i leilighet med mugg
Yes fikk noen uten til OJ i fjor . Likte de ikkeLiker de best til de er noen år ja
Det skjønner jeg godtYes fikk noen uten til OJ i fjor . Likte de ikke
En kompis av mannen sa det var så lett med hus, kom jo nye på markedet hele tiden.Ja det var våre største problemer hos oss når vi så etter gård. Fant et til slutt men vi brukte 3 år på å finne stedet
Men i løpet av 5 år burde vi hatt nytt kjøkken [emoji4]Neida det gjør man ikke
Her har han ikke vært på lenge.VG gutten kom. Kjekt med VG i sola . De små leker så fint . [emoji173]️
5 år er litt tid daMen i løpet av 5 år burde vi hatt nytt kjøkken [emoji4]
Oh shit det var litt