☆ Skravletråd Mai ☆

Nei, og leser litt fort og ikke tenker seg om. Tror jeg har klart det, mista kontrollen i sta på hvor mange jeg hadde[emoji85] men innleggene raser jo på når det er noen å skravle med her.
Jeg derimot har 100% kontroll hvor mange innlegg jeg har hele tiden.
Dette er mitt innlegg nummer 685 denne måneden :P

Hva er galt med skille?
Siden det er 3 steder jeg får skille som ikke er helt vanlig ser det teit ut når jeg er hjemme
Halsen, håndledd og foten pga ballerinasko, alle andre steder er oftest godt dekt.

Hadde håp om minimalt med skille i år men det ikke som om det skjer, huden ble sånn etter lange perioder i Egypt

Det er vel ikke mulig og ikke få farge uansett hvilken solkem og faktor du bruker. Jeg er motsatt da, kunne ønske jeg hadde fått mye mer farge[emoji28]
Bo i et varmt land noen mnd så kanskje det endrer seg [emoji13]

Var rød hele tiden første jeg bodde i Egypt etter det ble det brunaktig ihvertfall, men "alle" sier at de ikke blir brune med spf 50, vel jeg vil helst unngå altfor mye farge i år selvom jeg vil være mest mulig i sola [emoji13]

Siden det er 3 steder jeg får skille som ikke er helt vanlig ser det teit ut når jeg er hjemme
Halsen, håndledd og foten pga ballerinasko, alle andre steder er oftest godt dekt.

Hadde håp om minimalt med skille i år men det ikke som om det skjer, huden ble sånn etter lange perioder i Egypt
Syns det høres ut som veldig normale steder å få skille av det, jeg

Ja, men da blir det 3. halsbetennelsen på 1 år, kjenner det sitter i ganen. Jeg er en håpløs case [emoji23]

Å nei, så slitsomt[emoji53] hadde det slik bare et par ganger til når jeg var mindre, helt til jeg tok mandla som 16åring. Nå hangler jeg i det uendelige i stedet. [emoji85]

Det kommer nok til å jevne seg ut etter hvert.
Akkurat nå syns jeg du skal skite i det
Å nei av erfaring vet jeg det blir verre, sola kommer jo ikke andre steder [emoji23]

Ifjor så det ut som om jeg hadde en skikkelig fin brunfarge, men resten av kroppen er veldig hvit

Å nei av erfaring vet jeg det blir verre, sola kommer jo ikke andre steder [emoji23]

Ifjor så det ut som om jeg hadde en skikkelig fin brunfarge, men resten av kroppen er veldig hvit
Men dersom det bare blir verre så betyr det at du her like heldekkende klær hele tiden.
Etter hva jeg har forstått av det har du en fantastisk mann som virkelig elsker deg og mest sannsynlig ikke ser det.
Med andre ord, det er ingen andre enn deg som kommer til å se det.
Hvorfor bry seg?

Back
Topp