☆ Skravletråd Mai ☆

Så bra den har vært bra i dag da[emoji4] og får man ting servert på sølvfat må man jo bare ta i mot[emoji23][emoji12]
Hatt en veldig bra dag[emoji4] fått litt farge jeg også så da er man fornøyd[emoji13]
Ja, tar imot med åpne armer, haha [emoji23] Deilig å få litt grunnfarge før sommeren slår inn for fullt [emoji2] Godt å høre fler har kost seg i sola.

Med bare 600 innlegg...
Du vet du hadde 521 innlegg på forrige oppdatering :rolleyes:
Derfor jeg lurte på om du mente i dag

Ser jeg missforsto deg, trodde du tenkte at jeg hadde som mål og skrive 600 i dag. Det har jeg ikke, men å komme opp på 600 i dag, ja[emoji28] på tide å legge seg tror jeg[emoji42]

Ser jeg missforsto deg, trodde du tenkte at jeg hadde som mål og skrive 600 i dag. Det har jeg ikke, men å komme opp på 600 i dag, ja[emoji28] på tide å legge seg tror jeg[emoji42]
Er ikke bestandik like lett å tolke atl som blir sagt heller.
Lett å missforstå.
Hvor mange har du nå, er en stund siden oppdatering?

Ja, tar imot med åpne armer, haha [emoji23] Deilig å få litt grunnfarge før sommeren slår inn for fullt [emoji2] Godt å høre fler har kost seg i sola.

Jeg stritter i mot, og jeg får det fra to sider[emoji85]
Ja, nydelig nå altså[emoji295]️

Det er jo en vei det går tilslutt, men hun har det heldigvis ikke så ille tror jeg så vi skal nok ta vare på henne som best vi kan, men en tur til vet for å se om det kanskje er noe som kan gjøre det lettere kanskje?

Og er det aøtså det vi tror så skal hun ikke på lange turer på asfalt med meg og vogna i sommer, men korte turer på mykt underlag. Godt jeg har bæresele, men mange korte turer harmonerer ikke med søvnen til lillemor da. så vi får se hvordan dette blir

Lykke til hos veterinær etterhvert[emoji4]
Han/hun har sikkert noen tips til dere.

Er ikke bestandik like lett å tolke atl som blir sagt heller.
Lett å missforstå.
Hvor mange har du nå, er en stund siden oppdatering?

Nei, og leser litt fort og ikke tenker seg om. Tror jeg har klart det, mista kontrollen i sta på hvor mange jeg hadde[emoji85] men innleggene raser jo på når det er noen å skravle med her.

For noe dritt! Kakebunn nr 1 var flatere da den kom ut enn da jeg satte den i ovnen! Satt fast gjorde den også, så den delte seg jo da jeg måtte lirke den løs for å få stekt en bunn til i samme form. Dette blir tolags sjokoladepannekake med krem og karamell da. Holdt på å begynne å grine på kjøkkenet, nå er jeg sliten og lei...

Æsj så kjedelig![emoji13]

Back
Topp