Ja, men da blir det 3. halsbetennelsen på 1 år, kjenner det sitter i ganen. Jeg er en håpløs case [emoji23]Hreit å bli ferdig med det[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men da blir det 3. halsbetennelsen på 1 år, kjenner det sitter i ganen. Jeg er en håpløs case [emoji23]Hreit å bli ferdig med det[emoji23]
Trodde aldri jeg kom til å si dette, men enkelte ganger savner jeg prøveperioden...
Nei natta jenter. Solbrent stål og trøtt
Jeg derimot har 100% kontroll hvor mange innlegg jeg har hele tiden.Nei, og leser litt fort og ikke tenker seg om. Tror jeg har klart det, mista kontrollen i sta på hvor mange jeg hadde[emoji85] men innleggene raser jo på når det er noen å skravle med her.
Siden det er 3 steder jeg får skille som ikke er helt vanlig ser det teit ut når jeg er hjemmeHva er galt med skille?
Jeg han og en geolog pratet om diverse ting og jeg klarte å uttrykke meg på en måte som gjorde at han trodde jeg var biolog.Så braHaha, jasså?
Bo i et varmt land noen mnd så kanskje det endrer seg [emoji13]Det er vel ikke mulig og ikke få farge uansett hvilken solkem og faktor du bruker. Jeg er motsatt da, kunne ønske jeg hadde fått mye mer farge[emoji28]
Morsomt!Jeg han og en geolog pratet om diverse ting og jeg klarte å uttrykke meg på en måte som gjorde at han trodde jeg var biolog.
Btw. jeg er utdannet informatiker, men jobber som hobby-jurist![]()
Godt å høre det ikke bare er megDen savner faktisk jeg også[emoji6]
Han greier jo ikke bruke de selvHoho, tviler jeg ikke på[emoji23]
Syns det høres ut som veldig normale steder å få skille av det, jegSiden det er 3 steder jeg får skille som ikke er helt vanlig ser det teit ut når jeg er hjemme
Halsen, håndledd og foten pga ballerinasko, alle andre steder er oftest godt dekt.
Hadde håp om minimalt med skille i år men det ikke som om det skjer, huden ble sånn etter lange perioder i Egypt
Takk [emoji4]De var fancy![emoji1]
Syns ofte folk heller får skille av singlet, shorts/skjørt på låret eller bikini jeg da.Syns det høres ut som veldig normale steder å få skille av det, jeg
Ja, men da blir det 3. halsbetennelsen på 1 år, kjenner det sitter i ganen. Jeg er en håpløs case [emoji23]
Det kommer nok til å jevne seg ut etter hvert.Syns ofte folk heller får skille av singlet, shorts/skjørt på låret eller bikini jeg da.
Her syns jo skillene godt når jeg er hjemme siden jeg ikke dekker kroppen like mye hjemme.
Jeg derimot har 100% kontroll hvor mange innlegg jeg har hele tiden.
Dette er mitt innlegg nummer 685 denne måneden![]()
Å nei av erfaring vet jeg det blir verre, sola kommer jo ikke andre steder [emoji23]Det kommer nok til å jevne seg ut etter hvert.
Akkurat nå syns jeg du skal skite i det
Jeg prøver å avslutte hver måned på et rundt tall, og dersom jeg klarer det blir utregningen ekstremt lettWow[emoji28] glemmer å sjekke og ikke minst huske hvor mange jeg har når ny mnd er her. Er jo bare og ha det tallet så har man kontroll[emoji4] men...[emoji23]
JadaBra dag Kengu?
Men dersom det bare blir verre så betyr det at du her like heldekkende klær hele tiden.Å nei av erfaring vet jeg det blir verre, sola kommer jo ikke andre steder [emoji23]
Ifjor så det ut som om jeg hadde en skikkelig fin brunfarge, men resten av kroppen er veldig hvit