Nei natta jenter. Solbrent stål og trøtt
Natta, sovegodt[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei natta jenter. Solbrent stål og trøtt
Bra dag?Hei på deg også![]()
Du får finne senga og håper du er bedre imorgen [emoji4]Nei natta jenter. Solbrent stål og trøtt
SpenningenHva savner du ved den da? Er jo mange aspekter man kan savne
Bra dag Kengu?Hola ja
Hola![]()
Helt grei, du da?Bra dag?
Hva var målet?
Å det er kjedelig når sånt skjer.Gaah noen av det jeg ville ha på hm er utsolgt
Den har vært veldig bra, helt til i kveld. Nå skranter det litt. Men junior har servert meg en forkjølelse på sølvfat så kan være derfor [emoji23] Hatt en bra dag? Har i det minste fått fargeGod kveld[emoji4] Hvordan er formen din i dag?
I dag?Klare 600
Haha da er du for opptatt her inne [emoji23]Her har mannen satt på noe annet uten at keg har fått det med meg[emoji23] var dårlig film
I går bekymra jeg meg for hunden som trolig har fått artroseNei fikk ikke med meg den:/ krysser fingrene at det vil bli bedre.
Den har vært veldig bra, helt til i kveld. Nå skranter det litt. Men junior har servert meg en forkjølelse på sølvfat så kan være derfor [emoji23] Hatt en bra dag? Har i det minste fått farge![]()
![]()
I dag?
Hva er galt med skille?Huff solfaktor 50 og blir ikke solbrent men fått altfor mye farge syns jeg, en haug med fregner og har skille på håndleddet [emoji54]
Jeg som begynte tidlig i år med solkrem for å inngå skiller [emoji52]
Med bare 600 innlegg...Nei, i mai[emoji28]
Haha da er du for opptatt her inne [emoji23]
Huff solfaktor 50 og blir ikke solbrent men fått altfor mye farge syns jeg, en haug med fregner og har skille på håndleddet [emoji54]
Jeg som begynte tidlig i år med solkrem for å inngå skiller [emoji52]