☆ Skravletråd Mai ☆

Gaah noen av det jeg ville ha på hm er utsolgt
Å det er kjedelig når sånt skjer.

Forresten du som er litt kjent på Norwegian outlet hvordan er det med mote klær til menn der? Mannen mener han må ha bedre klær som sjef [emoji6]

God kveld[emoji4] Hvordan er formen din i dag?
Den har vært veldig bra, helt til i kveld. Nå skranter det litt. Men junior har servert meg en forkjølelse på sølvfat så kan være derfor [emoji23] Hatt en bra dag? Har i det minste fått farge :D
bc96936f3499a97362fc7fc06731152d.jpg

Huff solfaktor 50 og blir ikke solbrent men fått altfor mye farge syns jeg, en haug med fregner og har skille på håndleddet [emoji54]
Jeg som begynte tidlig i år med solkrem for å inngå skiller [emoji52]

Nei fikk ikke med meg den:/ krysser fingrene at det vil bli bedre.
I går bekymra jeg meg for hunden som trolig har fått artrose

Mellomste er forstoppet men igang med en kur som etter avklaring på telefon med legen viste seg å være halv dose så vi skudde opp doseringen (og nå ser vi effekt)

Yngste hadde så rennende nese at jeg fryktet pollenallergi (men bedre i dag så vi får se)

Og eldste fikk et kraftig migreneanfall da vi skulle spise middag.

Det ble rett og slett litt mye for meg.

Men i dag bedre. Hunden virker bedre (bra er hun ikke men etter noen fall i trappa var hun forslått. Vi følger henne i stramt bånd eller holder i halsbåndet ned trapp nå så faller hun ikke og det går bedre) og mellomste får ut litt. Migrenen ga seg som ventet med søvn og lillemor sin nese renner ikke helt så konstant. Bedre dag. Og i morgen er det søndag, så min dag å sove :-)

Den har vært veldig bra, helt til i kveld. Nå skranter det litt. Men junior har servert meg en forkjølelse på sølvfat så kan være derfor [emoji23] Hatt en bra dag? Har i det minste fått farge :D
bc96936f3499a97362fc7fc06731152d.jpg

Så bra den har vært bra i dag da[emoji4] og får man ting servert på sølvfat må man jo bare ta i mot[emoji23][emoji12]
Hatt en veldig bra dag[emoji4] fått litt farge jeg også så da er man fornøyd[emoji13]

Huff solfaktor 50 og blir ikke solbrent men fått altfor mye farge syns jeg, en haug med fregner og har skille på håndleddet [emoji54]
Jeg som begynte tidlig i år med solkrem for å inngå skiller [emoji52]

Det er vel ikke mulig og ikke få farge uansett hvilken solkem og faktor du bruker. Jeg er motsatt da, kunne ønske jeg hadde fått mye mer farge[emoji28]

Back
Topp