Ja begynner å bli sent. Men sliter også med å finne sengaEr vel fler som har lagt seg antar jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja begynner å bli sent. Men sliter også med å finne sengaEr vel fler som har lagt seg antar jeg
Enn så lenge så går jeg enda ned selv om jeg har litt kos på fredag og lørdag, er vel amminga og alle trilleturene som gjør det. Er også motiverende i uka, når jeg får lyst på noe så vet jeg at jeg klarer å vente til helga.![]()
Hehe samme her og jeg ser på Easy A [emoji6]Godt det er noen her[emoji6] så jeg ikke får med meg filmen liksom[emoji23]
Sov godtNei natta jenter. Solbrent stål og trøtt
Det skjønner jegJeg er drittlei den
Huff, håper bunn nr 2 blir bedre! Sender deg en klem [emoji173]️For noe dritt! Kakebunn nr 1 var flatere da den kom ut enn da jeg satte den i ovnen! Satt fast gjorde den også, så den delte seg jo da jeg måtte lirke den løs for å få stekt en bunn til i samme form. Dette blir tolags sjokoladepannekake med krem og karamell da. Holdt på å begynne å grine på kjøkkenet, nå er jeg sliten og lei...
Det gjør det
He he skjønner det
Hei på deg ogsåHola![]()
Uff, håper det... bare så irriterende når man har brukt så mye tid og skal ha den med i selskap og alt [emoji17]
Hva var målet?Ja, men innafor kommer jeg nok ikke i dag
Snart senga her ogsåMem duppa til nå, så vurderer senga og suits[emoji4][emoji42]
Spiser når det blir tilbudt så holder meg jo ikke helt unna men skjer nok til at jeg ikke vil spise mer [emoji6]Enn så lenge så går jeg enda ned selv om jeg har litt kos på fredag og lørdag, er vel amminga og alle trilleturene som gjør det. Er også motiverende i uka, når jeg får lyst på noe så vet jeg at jeg klarer å vente til helga.![]()
Hola jaHola![]()
Hehe samme her og jeg ser på Easy A [emoji6]
Hva savner du ved den da? Er jo mange aspekter man kan savneTrodde aldri jeg kom til å si dette, men enkelte ganger savner jeg prøveperioden...