Ikke helt stille men nesten [emoji54]
Godt det er noen her[emoji6] så jeg ikke får med meg filmen liksom[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt stille men nesten [emoji54]
Er vel fler som har lagt seg antar jeg
Er sikkert ikke så mye i puppene nå nei, siden jeg har ammet så mye. Han er kjempetrøtt, svett og virker helt på nippet, men klarer liksom ikke helt å finne roen. Skiftet pupp igjen nå, og la en ren gulpeklut over øynene, kan være han tar kvelden nå...
Nei fikk ikke med meg den:/ krysser fingrene at det vil bli bedre.Tja, fikk du med deg oppsummeringen min av gårsdagen?
Huske ikke hvem som kommenterte den lenger.
Men, det går nå sin gang...
For noe dritt! Kakebunn nr 1 var flatere da den kom ut enn da jeg satte den i ovnen! Satt fast gjorde den også, så den delte seg jo da jeg måtte lirke den løs for å få stekt en bunn til i samme form. Dette blir tolags sjokoladepannekake med krem og karamell da. Holdt på å begynne å grine på kjøkkenet, nå er jeg sliten og lei...
Hahahaha [emoji38]Japp, som sjokoladen japp?
https://www.youtube.com/watch?v=zj5L6-D06EI
Prøver å heller kose meg med frukt osv jeg [emoji6]
Trodde aldri jeg kom til å si dette, men enkelte ganger savner jeg prøveperioden...
Kan hjelpe deg med dette [emoji14]SKAL JEG BRÅKE LITT??
Oi det hørtes ikke gøy ut hvordan alle prøver du å lage?For noe dritt! Kakebunn nr 1 var flatere da den kom ut enn da jeg satte den i ovnen! Satt fast gjorde den også, så den delte seg jo da jeg måtte lirke den løs for å få stekt en bunn til i samme form. Dette blir tolags sjokoladepannekake med krem og karamell da. Holdt på å begynne å grine på kjøkkenet, nå er jeg sliten og lei...
Det gjør detJada, og vips... Går fort da man kommer i gang[emoji4]
He he skjønner detNei nei[emoji28] filmen surrer og går, mannen driver med sitt på sin telefon og jeg på bv[emoji23] sover ikke da
Jeg leserOg vips så ble det stille[emoji28]
Nei heldigvis ikke.Er du yr? [emoji23]
En god klem sendes deg[emoji173]️ smaker sikkert helt fantastisk selv om den ikke blir høy og fin[emoji4]
Så kjedeligFor noe dritt! Kakebunn nr 1 var flatere da den kom ut enn da jeg satte den i ovnen! Satt fast gjorde den også, så den delte seg jo da jeg måtte lirke den løs for å få stekt en bunn til i samme form. Dette blir tolags sjokoladepannekake med krem og karamell da. Holdt på å begynne å grine på kjøkkenet, nå er jeg sliten og lei...
Takk, føles bedre ihvertfall, mer meg [emoji4]Fin farge du valgte![]()
Jeg er drittlei denTrodde aldri jeg kom til å si dette, men enkelte ganger savner jeg prøveperioden...