☆ Skravletråd Mai ☆

Er sikkert ikke så mye i puppene nå nei, siden jeg har ammet så mye. Han er kjempetrøtt, svett og virker helt på nippet, men klarer liksom ikke helt å finne roen. Skiftet pupp igjen nå, og la en ren gulpeklut over øynene, kan være han tar kvelden nå...

Håper det, slitsomt når det er slik.

For noe dritt! Kakebunn nr 1 var flatere da den kom ut enn da jeg satte den i ovnen! Satt fast gjorde den også, så den delte seg jo da jeg måtte lirke den løs for å få stekt en bunn til i samme form. Dette blir tolags sjokoladepannekake med krem og karamell da. Holdt på å begynne å grine på kjøkkenet, nå er jeg sliten og lei...

Tja, fikk du med deg oppsummeringen min av gårsdagen?
Huske ikke hvem som kommenterte den lenger.

Men, det går nå sin gang...
Nei fikk ikke med meg den:/ krysser fingrene at det vil bli bedre.

For noe dritt! Kakebunn nr 1 var flatere da den kom ut enn da jeg satte den i ovnen! Satt fast gjorde den også, så den delte seg jo da jeg måtte lirke den løs for å få stekt en bunn til i samme form. Dette blir tolags sjokoladepannekake med krem og karamell da. Holdt på å begynne å grine på kjøkkenet, nå er jeg sliten og lei...

En god klem sendes deg[emoji173]️ smaker sikkert helt fantastisk selv om den ikke blir høy og fin[emoji4]

Prøver å heller kose meg med frukt osv jeg [emoji6]

Enn så lenge så går jeg enda ned selv om jeg har litt kos på fredag og lørdag, er vel amminga og alle trilleturene som gjør det. Er også motiverende i uka, når jeg får lyst på noe så vet jeg at jeg klarer å vente til helga. :)

Oi det hørtes ikke gøy ut hvordan alle prøver du å lage?

En god klem sendes deg[emoji173]️ smaker sikkert helt fantastisk selv om den ikke blir høy og fin[emoji4]

Uff, håper det... bare så irriterende når man har brukt så mye tid og skal ha den med i selskap og alt [emoji17]

Så kjedelig

Back
Topp