☆ Skravletråd Mai ☆

Morsomt :)
Jeg gikk tur i dag (jei, allerede passert 10 000 skritt), og oppdaget et hode som stakk opp av vannet og stirret på meg. :p Gøy med sel, er ikke hver dag vi ser det. :D

Så flink du er da[emoji4] og så morro med sel[emoji16]
Vi har vært på butikken og bare slafa i sola. Vesla er nektet å bli med oppat fra farmor så hun er der[emoji4]

Utrolig nok så nei, skal nok bytte ut imorgen til noe mer nøytralt [emoji23]

Hihi, da får du gjøre det[emoji12]
Her er mine idag:
283d79250150962df88c6e95e207a88f.jpg

Hæ? Vet du at disse barna. Når de hører ordet sengetid gjør de seg så rolige som overhodet mulig bare for at de gjerne har da en sjanse for å være lengre våken [emoji56][emoji23]

Hoho, etter sengetid merker man knapt at de er i huset[emoji23]

Stille det var her, ingen som vil prate med meg?

Jeg baker kake. Eller, lager sjokoladekrem og karamell til kaka. Sykt spent på om det blir karamell
Av dette. Stod man ikke skulle røre, men noe av sukkeret har ikke blandet seg med resten og flyter på toppen i en svær klump mens resten holder på å bli brunt

Morsomt :)
Jeg gikk tur i dag (jei, allerede passert 10 000 skritt), og oppdaget et hode som stakk opp av vannet og stirret på meg. [emoji14] Gøy med sel, er ikke hver dag vi ser det. :D
Så morsomt da [emoji3]
Utrolig hva man legger merke til når man har øya med seg [emoji4]

Jeg baker kake. Eller, lager sjokoladekrem og karamell til kaka. Sykt spent på om det blir karamell
Av dette. Stod man ikke skulle røre, men noe av sukkeret har ikke blandet seg med resten og flyter på toppen i en svær klump mens resten holder på å bli brunt
Så spennende, masse lykke til håper det blir vellykket :)

Back
Topp