Bare ute med barna [emoji7]Skal du langt avsted?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare ute med barna [emoji7]Skal du langt avsted?![]()
Beis er viktig, også må jeg le litt i forhold til hva det betyr her [emoji23]En liten pause mens man venter på mer beis
![]()
Å jaUte med barna men måtte komme inn og vise dere noe [emoji6]
Så søtSitter på en benk og plutselig gikk denne forbi, fikk ikke somlet opp mobilen men fikk tatt bilder [emoji7]
Men jeg ønsker med speilrefleks kamera![]()
![]()
Egentlig ikke, med du, med de dere "le seg i hjæl" smilyene du brukte....
Tror du ikke jeg vil klare det dersom jeg virkelig hadde ønsket det![]()
Man må ikke lese alt, du kan prøve å gi glipp på den tvangstanken der.
Mye mer gøy for oss andre å snakke med deg i nåtid
Aner ikke
Her var det et kvarter senere når hun våknet.
Så ammet jeg jo da. Hvorpå hun klatret ut av senga. Badet!
Vil du ikke ligge her og kose litt? Håper jeg.
Stille. Oi! Bæssa!
Bare å stå opp, gitt
Funker det for deg i dag? Jeg har gitt opp appen denne morgenen
Det var tidlig
Joa men måtte opp tidlig uansett så gikk greit egentlig [emoji4]
Ja den var det mens den ivrig spiste kongler [emoji7] snuppa elsket den og ville bare se den [emoji173]️Så søt
Huff godt dere fikk sovet litt ekstra da ihvertfall [emoji4]Ja, da er det jo greit[emoji4] vi sov til halv 9 i dag, men hatt en super urolig kveld og natt. Sovna ikke ordentlig før 23 ca og vært våken flere ganger over tid i natt[emoji29]
Akkurat. Da må man huske siden man var på for å gå å sjekke [emoji14]
På web på mobilen min legges svaret mitt nederst på siden og jeg havner der. Kan navigere meg opp igjen med sen lille pila men alt er klønete på mobil synes jeg, så smått
Sitter på en benk og plutselig gikk denne forbi, fikk ikke somlet opp mobilen men fikk tatt bilder [emoji7]
![]()
Ja. Det er ikke lov. Sånn jeg desverre gjorde i morges da alle ble borte på en gang. Mer enn fem på rad regnes som spamming
Bra det daHeldigvis er han så stor at han klarer seg selv i stua[emoji12]
Vi har sånneinnom i bhg flere ganger i ukaJa den var det mens den ivrig spiste kongler [emoji7] snuppa elsket den og ville bare se den [emoji173]️
Sitter på en benk og plutselig gikk denne forbi, fikk ikke somlet opp mobilen men fikk tatt bilder [emoji7]
![]()