☆ Skravletråd Mai ☆

Dere skravler så mye så nå gir jeg opp med å prøve å se igjen om og hoppet over alt [emoji13]

Vi har hvert ute nesten hele dagen og møtte noen jeg kjenner med barn, snuppa elsket det og storkose seg i mange timer [emoji173]️ er ikke alltid jeg får hvert med noen jeg kjenner som jeg kan være åpne med, savner venninner så slike dager tar jeg godt vare på [emoji4]

Så koselig da[emoji173]️

Hehe, ja.. Var seint i seng, kanskje rundt 1. Var oppe en gang tidlig, rundt 5 tror jeg, ammet, og så sovnet vi igjen. Neste gang han ville ha mat ble vi i sengen og sløvet frem til vi sto opp :)

Hørtes behagelig ut[emoji1]

Kjipt...[emoji849] her sto minstemann opp kl 0550 idag....hva er poenget med det?![emoji20]
Aner ikke

Her var det et kvarter senere når hun våknet.
Så ammet jeg jo da. Hvorpå hun klatret ut av senga. Badet!
Vil du ikke ligge her og kose litt? Håper jeg.
Stille. Oi! Bæssa!

Bare å stå opp, gitt

Hohoi, jeg kom til slutten av tråden! Hadde bare sånn 10 sider å gå igjennom da jeg kom innom, og mens jeg begynte å svare kom det 10 sider til. :p Dere er imponerende, altså!
Sånt skjer...

Praktisk med en som forstår de fleste :-)
Det er det, de arabiske blir jo også sendt til han om de ikke har lært seg svensk enda og er dårlige på engelsk, så vi kan sende nesten alle direkte til han [emoji23]

Ja Eh var ikke sammen så lenge før vi giftet oss, gikk litt fort kjenner de hvor det gikk raskere da, sånn 1 mnd fra de møttes til bryllupet og det var virkelig ikke arrangert [emoji23]
Her var det mannen som var litt treig og tanken på å gifte seg måtte modnes.
Han er skilsmisse barn og så ikke helt vitsen i begynnelsen

Back
Topp