☆ Skravletråd Mai ☆

Ja, her har jo dette vært "hjemme" i 32 år.. Selv om jeg ikke bodde der selv de siste årene, har det alltid vært hjemme..
Mange år med minner det..
Jeg skulle hatt ei tante jeg og som kunne kjøpe [emoji14] hehe!

Hihi, sant! Jeg tenker det blir vanskelig for meg når min bestemor evt går bort, hva skjer med hennes hus da? Det huset har jo vært konstant for meg, og mer som et hjem. Vet faktisk at broren min er interessert i å kjøpe, men det er såå mye som må ordnes i huset da, og uansett tror jeg ikke de har penger til det.

Bursdagen min er en kjekk dato gitt [emoji23]
Forlovelsesdatoen min også [emoji7]

Også. Hei. Jeg er jo født [emoji23][emoji23][emoji41]

Ikke så veldig anonym jeg heller gitt. Kan stå for alt. Men hadde ei svigerinne her inne før. Hu er borte nå da. Men hu tok opp ting. Og det var fryktelig frustrerende. Følte neg helst overvåka da jo [emoji87] Også var det ting inne på mitt terminforum liksom... Hu hadde da ikke særlig der å gjøre. Menmen.

Så er nok bare blitt litt påpasselig av den grunn [emoji28]
Mange viktige ting på samme dag da [emoji4]

Huff sånt er irritert, men [emoji18] for andre å skjønne hvordan hun er når hun snoker såpass da, derfor jeg er glad for at det er kommet skjul forum for der kan jeg gjerne komme med litt mer private ting.

Godt hun ikke er her lengre da [emoji4]

Nei, stoppet vel å telle rundt 21, da jeg fikk eldste. ;)
(blir 30 neste bursdag, syns ærlig talt det er lite kult...

Skal dere gjøre noe spesielt på jubileumsdagen? :)
Hæ? 30 år er jo ingenting !

Beste feiringa så langt hos meg. Fyllte 30 år i fjor jeg.

Alle venner og familie på stor feiring med mat og alkohol og musikk. Beste feiringe noen gang. Gaver og alle såpass voksne at ingen ble dritsfulle. Gleder meg allerede til 35 [emoji14] Haha

Haha høres så spesielt ut nåt lillegutt ler på innpust [emoji23][emoji23][emoji23]

Vi har ei 14 år gammel pincher-tispe som vi har hatt siden hun var 7. Opprinnelig, og juridisk, er det svigerfar sin hund men pga allergi hos hans yngste datter flyttet hun til oss. (svigerfar har begynt på nytt med ny samboer nemlig og har barn som er på alder med våre to eldste...)

Vi får se hvordan helga blir. Jeg håper vi får tatt noen fine bilder av ungene og henne ute i hagen for å ha som minner.
Desverre forsvinner enten ungene til venner eller der kryr av unger i hagen i der fine været... Egentlig veldig fint det, men dumt i den sammenheng

Selv om det er vanskelig, er det jo kanskje fint at man får tid til å forberede seg på at det går mot slutten da, og kan gjøre nettopp slikt. :)

Pappas yngste er bare to år eldre enn min eldste. :P

Ja vet du hva. For man må nesten følge med at man ikke overstiger 5 innlegg på rappen også ! Så skal man da huske man selv et på siden 201 mens man hopper til 310 for å telle innlegga sine [emoji14] over 5 innlegg på rappen er fy [emoji85]

Mange viktige ting på samme dag da [emoji4]

Huff sånt er irritert, men [emoji18] for andre å skjønne hvordan hun er når hun snoker såpass da, derfor jeg er glad for at det er kommet skjul forum for der kan jeg gjerne komme med litt mer private ting.

Godt hun ikke er her lengre da [emoji4]
Hu fikk store barn. Mine er også store da... Jeg bare liker meg her [emoji23]

Vi har mye på lista i vår bhg i år

Syns ærlig talt det er litt drøyt at det er slik. Tenker det er en ting om det er noe spesielt, på små steder osv, men å ha årlige dugnader fast innlagt hvor man samler opp alt mulig som skal gjøres... Jeg syns ikke det er rett. Man betaler jo for bhg. Noe må da være barnehagens/kommunens ansvar også. Meeen men...

Det gjør ikke jeg, for da sliter jeg med å få med meg alt. Med varsel får jeg sett sitater men faller utav hvor jeg var når jeg vil lese "alt".

Har jo blitt så kjekt nå da, jeg sitter på pc, og leser gjennom alt som har kommet siden jeg la meg. Det jeg svarer på underveis, legges nederst på siden, men jeg er fremdeles på samme side i tråden. Så kan jeg bare bla videre. :)

Back
Topp