Å ja, så han burde spørre meg først [emoji13]Haha. De vet nøyaktig hvem spørre. (Jeg pleide også spørre pappa [emoji14] han var alltid ja han)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja, så han burde spørre meg først [emoji13]Haha. De vet nøyaktig hvem spørre. (Jeg pleide også spørre pappa [emoji14] han var alltid ja han)
Du får vente noen uker til jeg ikke føler beina skal kollapse under meg [emoji6]Nettopp![emoji1] det er sprekt!
Ja og hun var super fornøyd med dem, løp rundt og rundt [emoji6]Hihi, is må man ha[emoji12]
Søte sko da!
Du får vente noen uker til jeg ikke føler beina skal kollapse under meg [emoji6]
Ja og hun var super fornøyd med dem, løp rundt og rundt [emoji6]
Is må man vel egentlig ikke ha men [emoji13]
Alle andre tar oss nå [emoji23][emoji274]Haha, jeg er ingen trussel denne helga[emoji23]
Is hele sommeren da eller?Joda, sol = is!![emoji1]
Det skal jeg også. Når mannen er ferdig så han kan hente utstyret for jeg sitter fast i sofaen [emoji23]Kveldens aktivitet:
![]()
Ja drenDren du mener?[emoji4]
Joda det gjorde detOverrasket meg ikke[emoji1]
Vet det [emoji14] Derfor jeg gnir det inn. Omnomnom [emoji23][emoji39][emoji56][emoji56][emoji56]Elsker potetsalat!![emoji7][emoji7]
Så gøy da. Freshe opp negla littKveldens aktivitet:
![]()
Alle andre tar oss nå [emoji23][emoji274]
Å vi var på jevnakrrJeeeey, vårens første kamp for guttungen. Også på Kengu sin hjemmebane da![]()
Is hele sommeren da eller?
Vi har Smoothie is hjemme som hun får som hun vil da
Det har jegGod ettermiddaghatt en fin dag?
![]()
Snill mannSnille mannen tolket mitt "gleder meg til ny paracet kl 21, ibux har vi ikke" sånn at han kom hjem med ibux og potetgull....
Det skal jeg også. Når mannen er ferdig så han kan hente utstyret for jeg sitter fast i sofaen [emoji23]
Vet det [emoji14] Derfor jeg gnir det inn. Omnomnom [emoji23][emoji39][emoji56][emoji56][emoji56]