God ettermiddag
hatt en fin dag? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart. Håper de dukker opp igjen snartSkoene til snuppa har blitt borte, hun brukte de sist ute i bhg og bhg skjønner ingenting, jaja håper de dukker opp men sko i helga må hun ha så fint et par på salg og etterpå løper hun til mannen og tigger is fra tidligere nevnt iskiosk, som bare kunne ende på en måte![]()
Han er så svak for disse barna
God kveld! Nydelig dag her! Står å heier på ungen som sliter seg ut på banenGod ettermiddaghatt en fin dag?
![]()
Ja, rett tidspunkt, jeg var der til og med i veldig god tidHadde du riktig tidspunkt da?
Og hvordan gikk det? [emoji4]
Så kjektGod kveld! Nydelig dag her! Står å heier på ungen som sliter seg ut på banen![]()
Enkel middag. Og til min store glede. Ungene er blitt store og finnsbrpten knacker med bacon falt vel så godt i smak som grillpølser så det blir en festligerw pølsemeny i sommer![]()
Fantastisk [emoji173]Snille mannen tolket mitt "gleder meg til ny paracet kl 21, ibux har vi ikke" sånn at han kom hjem med ibux og potetgull....
Bedre tid da jaVi får sette inn støtet neste uke[emoji12]
Nei. Men nå har vi laga klart til lørdagHaha, nei det er jo ikke sikkert[emoji23]
Håper den gikk braJeeeey, vårens første kamp for guttungen. Også på Kengu sin hjemmebane da![]()
Ble litt cash det ja. [emoji14] Aldri billig hos tannlege. Men får colgatesmil du snart daJada null hull. Måtte fjerne litt tannstein. Så tok jeg støp av tennene . Skal bleke deså med kontroll/fjerning av tannstein og tannbleking er jeg 5200 fattigere
Haha. De vet nøyaktig hvem spørre. (Jeg pleide også spørre pappa [emoji14] han var alltid ja han)Skoene til snuppa har blitt borte, hun brukte de sist ute i bhg og bhg skjønner ingenting, jaja håper de dukker opp men sko i helga må hun ha så fint et par på salg og etterpå løper hun til mannen og tigger is fra tidligere nevnt iskiosk, som bare kunne ende på en måte![]()
Han er så svak for disse barna
Jeg og. Mest sannsynlig kommer trykket av empty sella syndrom.Håper du får noe svar
Her også. Søstra mi grilla ymse forskjellige slag pølser med hjemmelaga potetsalat ved siden av. Var utrolig godt og lettEnkel middag. Og til min store glede. Ungene er blitt store og finnsbrpten knacker med bacon falt vel så godt i smak som grillpølser så det blir en festligerw pølsemeny i sommer![]()
Slike menn liker viSnille mannen tolket mitt "gleder meg til ny paracet kl 21, ibux har vi ikke" sånn at han kom hjem med ibux og potetgull....
Jeeeey, vårens første kamp for guttungen. Også på Kengu sin hjemmebane da![]()
Ubehagelig og litt vondt. Menssmerter nå. Greit nok
Får noen damer på besøk![]()