☆ Skravletråd Mai ☆

Skoene til snuppa har blitt borte, hun brukte de sist ute i bhg og bhg skjønner ingenting, jaja håper de dukker opp men sko i helga må hun ha så fint et par på salg og etterpå løper hun til mannen og tigger is fra tidligere nevnt iskiosk, som bare kunne ende på en måte
4d08ea931ec87d6781278c5f0e337346.jpg

Han er så svak for disse barna
Så rart. Håper de dukker opp igjen snart :-) og snill pappa som kjøper is da :D

Enkel middag. Og til min store glede. Ungene er blitt store og finnsbrpten knacker med bacon falt vel så godt i smak som grillpølser så det blir en festligerw pølsemeny i sommer :-)

Hadde du riktig tidspunkt da?
Og hvordan gikk det? [emoji4]
Ja, rett tidspunkt, jeg var der til og med i veldig god tid :p Men det var for mini var sulten, hadde ikke lyst å vandre på kjøpesenter mens vi ventet :p
Gikk greit det, ingen av oss som sa så mye, i grunn :p

Snille mannen tolket mitt "gleder meg til ny paracet kl 21, ibux har vi ikke" sånn at han kom hjem med ibux og potetgull....

Enkel middag. Og til min store glede. Ungene er blitt store og finnsbrpten knacker med bacon falt vel så godt i smak som grillpølser så det blir en festligerw pølsemeny i sommer :-)

Greitt med litt variasjon:D

Haha, nei det er jo ikke sikkert[emoji23]
Nei. Men nå har vi laga klart til lørdag
Roastbeef
Rekesalat
Potetsalat
Pasta klart til å lages i morgen
Karbonader
Stekt løk

Fått handla inn alt
Forberedt en del og kan lage det i morgen

Bretta en haug med servietter til skjorter med sløyfe

Jada null hull. Måtte fjerne litt tannstein. Så tok jeg støp av tennene . Skal bleke de ;) så med kontroll/fjerning av tannstein og tannbleking er jeg 5200 fattigere
Ble litt cash det ja. [emoji14] Aldri billig hos tannlege. Men får colgatesmil du snart da :D

Skoene til snuppa har blitt borte, hun brukte de sist ute i bhg og bhg skjønner ingenting, jaja håper de dukker opp men sko i helga må hun ha så fint et par på salg og etterpå løper hun til mannen og tigger is fra tidligere nevnt iskiosk, som bare kunne ende på en måte
4d08ea931ec87d6781278c5f0e337346.jpg

Han er så svak for disse barna
Haha. De vet nøyaktig hvem spørre. (Jeg pleide også spørre pappa [emoji14] han var alltid ja han)

Her også. Søstra mi grilla ymse forskjellige slag pølser med hjemmelaga potetsalat ved siden av. Var utrolig godt og lett :D

Back
Topp