Gikk det bra?Venter hos gyn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det bra?Venter hos gyn
Jeg ramler bare nedover sånn som dere skravler [emoji23]Kan noen linke til meg topp 100. Hvor man ser hvordan man selv ligger ann liksom? Jeg får ikke komme inn der lengre [emoji85]
Håper det gikk fintSitter på lege kontoret skal på svangerskap kontroll....
Kos deg på shopping!Nå er jeg dø sulten og vi skal handle før vi drar til Sandefjord for å handle på lagersalg til baby!
Må jo det skal man opp i 1500....Jeg ramler bare nedover sånn som dere skravler [emoji23]
ÅhCelleforandringer så ikke ut til å være vekke:/
Aorcondition? [emoji85]Sandefjord og det er sommer.... steker i bilen
Så søte dere er [emoji7]Hjem kjære hjem [emoji7]
Holdt ut dagen i dag. Så mannen i lastebilen på vei hjemover også. Vinke og slengkyss og alt som hører med fra en bil til en annen [emoji23][emoji7]
Venter i spenning på barna nå![]()
Får innkalling . Så usikker enda.ÅhNår skal du tilbake?
Japp. Jeg får hive meg på lassetMå jo det skal man opp i 1500....
Æsj. Jeg håper det ikke har forverret seg i allefall.Får innkalling . Så usikker enda.
Jeg søkte på youtubeNoen som har noen fine tips til ei som så gjerne skulle ønske hun kunne strikke? (Meg ja[emoji1]) Jeg kunne strikke skjerf en gang i tiden[emoji23] Men husker verken hvordan men legger masker osv osv.. Finnes det en bra nettside eller ett bra youtubeklipp eller noe i den duren som kunne fått meg i gang[emoji1]?
Jeg fikk hjelp av noen venninnerNoen som har noen fine tips til ei som så gjerne skulle ønske hun kunne strikke? (Meg ja[emoji1]) Jeg kunne strikke skjerf en gang i tiden[emoji23] Men husker verken hvordan men legger masker osv osv.. Finnes det en bra nettside eller ett bra youtubeklipp eller noe i den duren som kunne fått meg i gang[emoji1]?
Jeg søkte på youtubeOgså kjøpte jeg en strikkebok for nybegynnere. Jeg er fortsatt på teppestrikke stadiet, men går bedre og bedre
![]()
Jeg fikk hjelp av noen venninner
Sist var de bare lette . Så nye vevsprøver så får vi se. Går på lette forandringer i 2 år før de gjør noe i håp om at det skal gå over av seg selv . Må ta regelmessig prøver da
Lurer jeg også påSitter og lurer på hvordan jeg skal klare 1.500 innlegg