☆ Skravletråd Mai ☆

Hjem kjære hjem [emoji7]

Holdt ut dagen i dag. Så mannen i lastebilen på vei hjemover også. Vinke og slengkyss og alt som hører med fra en bil til en annen [emoji23][emoji7]

Venter i spenning på barna nå :)
Så søte dere er [emoji7]

Noen som har noen fine tips til ei som så gjerne skulle ønske hun kunne strikke? (Meg ja[emoji1]) Jeg kunne strikke skjerf en gang i tiden[emoji23] Men husker verken hvordan men legger masker osv osv.. Finnes det en bra nettside eller ett bra youtubeklipp eller noe i den duren som kunne fått meg i gang[emoji1]?

Sitter og lurer på hvordan jeg skal klare 1.500 innlegg

Noen som har noen fine tips til ei som så gjerne skulle ønske hun kunne strikke? (Meg ja[emoji1]) Jeg kunne strikke skjerf en gang i tiden[emoji23] Men husker verken hvordan men legger masker osv osv.. Finnes det en bra nettside eller ett bra youtubeklipp eller noe i den duren som kunne fått meg i gang[emoji1]?
Jeg søkte på youtube :D Også kjøpte jeg en strikkebok for nybegynnere. Jeg er fortsatt på teppestrikke stadiet, men går bedre og bedre :)

Jeg blir skikkelig nedstemt når det er så fint vær, og verken jeg eller lille er i form til å nyte det ute. Får sette oss på terrassen når sola kommer dit.

Jeg fikk hjelp av noen venninner

Sist var de bare lette . Så nye vevsprøver så får vi se. Går på lette forandringer i 2 år før de gjør noe i håp om at det skal gå over av seg selv . Må ta regelmessig prøver da

Hvor lenge har du hatt det nå da? Får håpe dem fortsatt er lette da.

Back
Topp