Hva er det som spirer og gror i det drivhuset? (I finværet...)Nydelig vær hos dere[emoji1]
Jeg styrer på veranda...fått opp plastikk drivhuset mitt[emoji7]
![]()
Og været er strålende!![emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det som spirer og gror i det drivhuset? (I finværet...)Nydelig vær hos dere[emoji1]
Jeg styrer på veranda...fått opp plastikk drivhuset mitt[emoji7]
![]()
Og været er strålende!![emoji1][emoji1]
Så gøy. Da er det gøy med været på plass jaFikk prøvd litt [emoji3] og koser oss veldig ute nå [emoji7]
Høres ut som perfekt arbeidsfordeling [emoji6]
Gleder meg til å flytte nærmere svigers delvis pga sånne ting. Få ting er like godt som middag man ikke trenger å lage selv..Vi var heldige. Fikk middag hos svigermor. Spare pizzaen til i morgen [emoji23]
Jupp.
Akkurat nå ser det ut som reinskav, saus og ris + en halv brokkoli
Eller tomatsuppe med rista brød.
Når jeg tenker meg om hadde jeg nok overlevd om butikkene holdt stengt i ei uke eller to [emoji6]
Ser det blåser mindre her [emoji23] viktig å nyte sånne fridager [emoji16]
Blir nok en lekeplass. Eller en trilletur![]()
Kunne fort blitt det. Hadde det ikke vært for at jeg sovna [emoji23]
Ja. Til meg selv *egostrikk* [emoji56]
Veldig. Ekstra god middagGleder meg til å flytte nærmere svigers delvis pga sånne ting. Få ting er like godt som middag man ikke trenger å lage selv..
[emoji23][emoji23][emoji23] Hørtes mye ut haha
Hva er det som spirer og gror i det drivhuset? (I finværet...)
Nam! Ble sulten av å lese den lista jo, håper du får innhøsting på alt da [emoji4]Det er gressløk, paprika, tomater, jordbær, agurk, cantaloupemelon, vannmelon, solsikker, gresskar[emoji1]
Jo. Skal vel det. Men dagen er ikke over endaSkulle ikke Tamara komme med topp100 mai i dag?
Vet det, er bare nysgjerrigJo. Skal vel det. Men dagen er ikke over enda![]()
Kult med bursdag[emoji1][emoji1]
Mye fint i mai men veldig travel også[emoji12]
Å de er dyre jaNordic cab explorer 5i1 [emoji28]
Hva gjør du?God dag Kengu[emoji1]
Her ogsåWiii! Vi er i mai og denne uken er det meldt 15-17 grader og SOL her jeg bor! [emoji274][emoji7]