Er jo på god vei i dag da![]()
Jepp, med god margin[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo på god vei i dag da![]()
Folk klager ikke på at bunaden er for varm når det snør hvertfall [emoji6][emoji16]Usj, det hørtes kaldt og kjipt ut[emoji13]
Please, ikke hold pusten er du snill[emoji23]
Foreløpig hjemme. Men blir en tur ut snart![]()
Syns du? [emoji14]
Folk klager ikke på at bunaden er for varm når det snør hvertfall [emoji6][emoji16]
Ooops, tror jeg har glemt å planlegge middag i dag gitt.
Typisk langhelg [emoji16].
Fikk prøvd litt [emoji3] og koser oss veldig ute nå [emoji7]Her er det sol og blå himmel. Er hos svigermor og ser hu lage middag. Mens jeg strikker [emoji23]
Så koselig for dere. Så kjekt utHåper dere får prøve litt tennis da
![]()
Jupp.Huff da[emoji13] blir skattejakt i skuffer og skap da?
Ser det blåser mindre her [emoji23] viktig å nyte sånne fridager [emoji16]Nydelig vær hos dere[emoji1]
Jeg styrer på veranda...fått opp plastikk drivhuset mitt[emoji7]
![]()
Og været er strålende!![emoji1][emoji1]
Er da jeg er glad for at butikken her er oppe [emoji87]Ooops, tror jeg har glemt å planlegge middag i dag gitt.
Blir nok en lekeplass. Eller en trilleturHva skal dere ute da?[emoji2]
Kunne fort blitt det. Hadde det ikke vært for at jeg sovna [emoji23]Veldig[emoji12] var sikker på du hadde planer om forumskravling by night[emoji23]
God unnskyldning til å spise uteOoops, tror jeg har glemt å planlegge middag i dag gitt.
Ja. Til meg selv *egostrikk* [emoji56]Ny genser?[emoji1]
Er alle butikker oppe i Sverige? Hvordan markeres egentlig 1mai der borte?Er da jeg er glad for at butikken her er oppe [emoji87]
Satser på detDet burde jo snart roe seg[emoji4]
[emoji23][emoji23][emoji23] Hørtes mye ut hahaBare 9900 to go!![emoji23]
Absolutt. Ble ren og pen med en gang den hahaHaha, fiiint![emoji12] da må det vaskes!
Vi var heldige. Fikk middag hos svigermor. Spare pizzaen til i morgen [emoji23]Ooops, tror jeg har glemt å planlegge middag i dag gitt.