10.000 i mai som var målet? 363 per dag det. Det klarer vi vel i denne tråden?![]()
Burde vi klare lekende lett[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10.000 i mai som var målet? 363 per dag det. Det klarer vi vel i denne tråden?![]()
Lilla egg er spistMannen ut på en gåtur. Unga slapper av i pysjen. Jeg likeså. Er begynt på nytt [emoji38]
![]()
Sitter og vurderer om vi skal finne på noe i dag eller bare slappe av hjemme.
God morgen jenter.
Her var det noen som glemte å vekke meg
Har sovet bedre hvertfall og det får noenlunde greit å spise. Men smertene er der enda. Bare håper de er over til morgen. Da kan jeg ikke ta paralgin [emoji23] Da må jeg på jobb og kjøre bil [emoji85]
Neida. Venta i spenning på barn skulle våkne [emoji23] Verka i munnen uansett hehe
Ja, blir vel det her ogJa, men blir nok bare med siklinga her[emoji28] ellers blir det dårlig med ferie[emoji85]
Noe gikk skeis [emoji14]
Nr 100 for denne tråden. Hurra [emoji166][emoji166]
Ja, sjelden det er feil [emoji14]Alltid deilig å sove lenge[emoji1]
Oh the joy. Hadde nylig full rens og vask i og på bilen vår. Gleden var stor når mannen så minsta sitt håndavtrykk med gjørme på panseret etter lek i går ute i hagen [emoji87] Nå skal han vaske bilen ja [emoji23]
Er jo på god vei i dag daBurde vi klare lekende lett[emoji1]
Jaaa! Vår!
Men siden det er helt vanlig at det snør litt på 17. Mai så holder jeg ikke pusten mens jeg venter på den [emoji23]
Foreløpig hjemme. Men blir en tur ut snartHva ble det til?[emoji2]
Wiii! Vi er i mai og denne uken er det meldt 15-17 grader og SOL her jeg bor! [emoji274][emoji7]
Syns du? [emoji14]Haha[emoji23] jøss, det var overraskende!
Første mai og jeg koser meg på en lekeplass i sola mens mann og storesøster leker, lillebror sover søtt i vogna [emoji7]
Venter på at en tennisbane skal bli ledig så vi skal prøve det litt til [emoji4]
Hvordan er været hos dere og ha gjør dere?
![]()
Ja, den er fantastisk[emoji2]så mye fint som skjer i mai. Og jeg har bursdag[emoji38]
Haha ja. Vet ! Jeg er for snill. Igjen hahaha Men han våkna ikke lenge etterpå [emoji56]
Hurra! En god start [emoji272]
Håper det klaffer![emoji1] nyyydelig!!