Oooo, den har jeg og sikla på![]()
Ja, men blir nok bare med siklinga her[emoji28] ellers blir det dårlig med ferie[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooo, den har jeg og sikla på![]()
Sko seg etter forholdene bruker folk å si ja.. jeg kjører piggfritt, så bytter en gang rundt/etter 17 mai. Skal over noen fjelloverganger i mellomtida.Kjør etter forhold heter det vel ?
Kjedelig med snø. Nærmer seg sommer med stormskritt jo
Hvilke strikkepinner er det der? De var utrolig fine! [emoji7]Lilla egg er spistMannen ut på en gåtur. Unga slapper av i pysjen. Jeg likeså. Er begynt på nytt [emoji38]
![]()
Jaaa! Vår!Fysj, nå kan våren komme hos dere også[emoji2]
Sånn var det ja [emoji23] Kjører også piggfrittSko seg etter forholdene bruker folk å si ja.. jeg kjører piggfritt, så bytter en gang rundt/etter 17 mai. Skal over noen fjelloverganger i mellomtida.
De er rågode [emoji7] Og pene ja [emoji39]Hvilke strikkepinner er det der? De var utrolig fine! [emoji7]
Har ikke sett stelio knit pro har sånne jo, får plukke opp noen neste gang jeg trenger strømpepinner (om jeg ikke har alle størrelsene nå [emoji16]).De er rågode [emoji7] Og pene ja [emoji39]
Heter de![]()
De rosa er 5mm da
De forskjellige mm har forskjellig farge
![]()
God morgen alle sammen[emoji2] Her skinner sola og fuglene kvittrer[emoji16] Og siste vårmnd har starta, Mai[emoji7]
Innbiller meg at unga bråker mer enn de gjør. For når jeg sniker meg ned i håp om at pappaen i hus har våkna, hysjer barna på meg og har headset på seg for å se på nettbrettet. De lar han sove tydligvis. Så da må vel jeg være den store slemme ulven og vekke han. Syns seriøst det er dritdumt å sove på sofaen, spesielt når vi andre skal stå opp [emoji23] Vi vil bråke vi gitt
God morgen alle sammen
Hurra. En kompis av mannen ringte og vekka han. Han våken og egg satt på kok. Frokost tid sammen som en familie [emoji7]
God morgen alle sammeni dag var det min tur å sove lenge. Det var godt det
god start på mai
![]()
God dag[emoji1] digger mai!
Aldri feil med fargekoding [emoji23]Har ikke sett stelio knit pro har sånne jo, får plukke opp noen neste gang jeg trenger strømpepinner (om jeg ikke har alle størrelsene nå [emoji16]).
Liker fargekoding også [emoji4]
Haha ja. Vet ! Jeg er for snill. Igjen hahaha Men han våkna ikke lenge etterpå [emoji56]Da hadde jeg bråket som vanlig[emoji23] dumt av ham!
Her er det sol og blå himmel. Er hos svigermor og ser hu lage middag. Mens jeg strikker [emoji23]Første mai og jeg koser meg på en lekeplass i sola mens mann og storesøster leker, lillebror sover søtt i vogna [emoji7]
Venter på at en tennisbane skal bli ledig så vi skal prøve det litt til [emoji4]
Hvordan er været hos dere og ha gjør dere?
![]()
Hurra! En god start [emoji272]Wiii! Vi er i mai og denne uken er det meldt 15-17 grader og SOL her jeg bor! [emoji274][emoji7]