☆ Skravletråd Mai ☆

Oh the joy. Hadde nylig full rens og vask i og på bilen vår. Gleden var stor når mannen så minsta sitt håndavtrykk med gjørme på panseret etter lek i går ute i hagen [emoji87] Nå skal han vaske bilen ja [emoji23]

Kjør etter forhold heter det vel ? :)

Kjedelig med snø. Nærmer seg sommer med stormskritt jo
Sko seg etter forholdene bruker folk å si ja.. jeg kjører piggfritt, så bytter en gang rundt/etter 17 mai. Skal over noen fjelloverganger i mellomtida.

Lilla egg er spist :D Mannen ut på en gåtur. Unga slapper av i pysjen. Jeg likeså. Er begynt på nytt [emoji38]

5662033f19d552bad354e681157f6e3f.jpg
Hvilke strikkepinner er det der? De var utrolig fine! [emoji7]

Fysj, nå kan våren komme hos dere også[emoji2]
Jaaa! Vår!
Men siden det er helt vanlig at det snør litt på 17. Mai så holder jeg ikke pusten mens jeg venter på den [emoji23]

Sko seg etter forholdene bruker folk å si ja.. jeg kjører piggfritt, så bytter en gang rundt/etter 17 mai. Skal over noen fjelloverganger i mellomtida.
Sånn var det ja [emoji23] Kjører også piggfritt :)

De er rågode [emoji7] Og pene ja [emoji39]

1d95122752ea040f341b905c92aa219d.jpg
Heter de :) De rosa er 5mm da :) De forskjellige mm har forskjellig farge :D
Har ikke sett stelio knit pro har sånne jo, får plukke opp noen neste gang jeg trenger strømpepinner (om jeg ikke har alle størrelsene nå [emoji16]).
Liker fargekoding også [emoji4]

Innbiller meg at unga bråker mer enn de gjør. For når jeg sniker meg ned i håp om at pappaen i hus har våkna, hysjer barna på meg og har headset på seg for å se på nettbrettet. De lar han sove tydligvis. Så da må vel jeg være den store slemme ulven og vekke han. Syns seriøst det er dritdumt å sove på sofaen, spesielt når vi andre skal stå opp [emoji23] Vi vil bråke vi gitt

Da hadde jeg bråket som vanlig[emoji23] dumt av ham!

Første mai og jeg koser meg på en lekeplass i sola mens mann og storesøster leker, lillebror sover søtt i vogna [emoji7]

Venter på at en tennisbane skal bli ledig så vi skal prøve det litt til [emoji4]

Hvordan er været hos dere og ha gjør dere?
1593729da22fa2069344d762745b1b9c.jpg

Har ikke sett stelio knit pro har sånne jo, får plukke opp noen neste gang jeg trenger strømpepinner (om jeg ikke har alle størrelsene nå [emoji16]).
Liker fargekoding også [emoji4]
Aldri feil med fargekoding [emoji23]

Første mai og jeg koser meg på en lekeplass i sola mens mann og storesøster leker, lillebror sover søtt i vogna [emoji7]

Venter på at en tennisbane skal bli ledig så vi skal prøve det litt til [emoji4]

Hvordan er været hos dere og ha gjør dere?
1593729da22fa2069344d762745b1b9c.jpg
Her er det sol og blå himmel. Er hos svigermor og ser hu lage middag. Mens jeg strikker [emoji23]

Så koselig for dere. Så kjekt ut :D Håper dere får prøve litt tennis da :D

Back
Topp