Skravletråd april

Ja de bare ga oss telefonnummeret og sa: ring om det er noe.
Ene jenta hadde jeg som en klegg hele selskapet, rettogslett for at hun var kjempe flau
Stakkars liten :( var veldig utilpass i sånne samanhengar sjølv når eg var liten, heldigvis stakk ikkje mamma frå meg då.

Tre ganger først klarte hun å bruke feil base på beisen...forhold til den første Hu brukte. Så begge fargene til huset. Men måtte ned å bytte beisen for kan ikke bruke to forskjellige farger på beiser på gulvet.... det morsomste er at dette er butikk sjefen.... så neste gang drar vi på Jernia... litt dyrere men de kan i såfall fargekartene sine...

Det skal egentlig ikke være mulig engang :P Avhenger selvsagt av maskinen, men altså. Om man får til det her, da har man lite i en malingsavdeling å gjøre. Endel kjipe feil som kan skje om man ikke har kontroll på det man gjør. Er ikke nødvendigvis vanskelig, men litt kunnskap må man ha. Håper du fikk noe igjen for alt tullet. Jobber selv med maling, så dette gjør bare vondt å høre om, haha.

Nei damer dere for kose dere i natt jeg søker ly i senga.... vurderer å dra på loppemarked i byen i morgen. Men har ikke bestemt meg må se an på vær og vind
Sove godt :D Og kos deg om det blir loppemarked :D

Back
Topp