Skravletråd april

Ikke vanlig her hbvertfall
Har egentlig bare vært i 3års-bursdag, men bare tenkte 4 var samme opplegg :P
Veit hvertfall at om min eldste hadde blitt invitert nå, så hadde en av oss garantert måtte blitt med.

11stk på 4år og ei på 5 år:P

Egentlig litt sjokka over noen av foreldrene som stakk når ungene var tydelig utilpass
Åh? :o Stakkars. Jeg måtte fylle mi første 1.5 året. Hu var jo livredd. Følte seg veldig utilpass. Og mamge voksne har vært igjen her også. Noen har tom sendt storesøsken med de. Så de har blitt igjen og leka med de små da [emoji14] Grei ekstrahjelp haha

Bommulshvit uten gult er jo Eggehvit [emoji14] Eneste forskjellen på de er jo at Bomull er gulere.
Nei sier du det.....?¿ derfor jeg lurer litt på om det er dama eller maskinen som er fargeblind...eller kanskje begge

Hva skjedde? [emoji23] Ba du om en farge, og endte opp med en annen?
Tre ganger først klarte hun å bruke feil base på beisen...forhold til den første Hu brukte. Så begge fargene til huset. Men måtte ned å bytte beisen for kan ikke bruke to forskjellige farger på beiser på gulvet.... det morsomste er at dette er butikk sjefen.... så neste gang drar vi på Jernia... litt dyrere men de kan i såfall fargekartene sine...

Back
Topp