Ikke i bruk
Forumet er livet
3798 innlegg [emoji3][emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trultemor-buksedress frå Klompelompe. Med ei ekstra lomme frampå, eldste eeelsker lommer! Og sjølvsagt Frost-knapper![]()
![]()
Ja, bruker vel egentlig å være detLørdag er dårlig TV-dag[emoji849]
Tror det trengs...Maser ikke... [emoji23][emoji23] bare... bare... litt da ! [emoji16][emoji16]
Gleder meg
Men fristet ikke når det hagler og snør...
Om du bare fortsetter å telle oppover nå, så er vi snart der3798 innlegg [emoji3][emoji3]

Skal ha indisk i kveld, og da må man ha nan-brød, så da baker jegFlinka! Glaner på tv her. Og knasker popcorn [emoji1]
Store poser til oppbevaringHva er dimpa poser?[emoji849]
Ja.Heia yr![emoji23]
Vet ikke hvor lenge vi har, men 300 innlegg
I dette tempoet ikke så lett. I gamle dager gjort på et blunk.
Første bestilling men god service så blir flereIkke hørt om[emoji4]
Definitivt aldri ferdigJa noe som alltid trengs uansett når man gjorde det sist.
Spurte gubben om han kunne støvsuge gulvene i går fikk tilbakeslag jeg vaska dem for 2 dager siden... * ler*
Svaret mitt var det var to dager siden og fem arbeidsklær skift siden![]()
Nå begynte visst Lost in timeFlere som spiller i kveld?
![]()
Driver å baker nan-brød nå.
Hva holder dere på med?
Ikke bra.Blir sendt middag her lett også pizza som jeg lagde i går. Veldig glad for at jeg gjorde det...
Har jobbet helt feil ute i dag så bekkenet mitt har svikta meg helt nå * vondt*
Hehe. Lenge siden vi har kjøpt noe nå da. Meste er på viaplay, sumo, hbo eller netflix. Skulle gjerne kjøpt mer nytt da [emoji14]Kjekt å ha daJeg og mine søsken holder på å lage oss et arkiv hjemme i kjelleren til mor. Men tror ikke vi er oppe i så mange ennå
![]()
Å, nanbrød er så godtSkal ha indisk i kveld, og da må man ha nan-brød, så da baker jeg![]()
MmmJeg har en som elsker biff og ei som ikke klarer å tygge oksekjøtt...
Mine liker godt brokkoli og blomkål, sukkererter og paprika i "skattekiste" en vil ha sopp i også, og vi har potet og gulrot og løk å velge i også.
3796 innlegg nå [emoji16][emoji16]
Jeg mener detNei, er det gøy?[emoji2]