>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Var ikke så ille det heller daDet er fantastisk ja[emoji7] sov til kl 0950 selv[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke så ille det heller daDet er fantastisk ja[emoji7] sov til kl 0950 selv[emoji1]
Du er ekstremt effektiv!Mangler ca 10 cm på bolen. Hurra snart i mål med den. Så begynne på ermer
Ja. Er så herlig å slippe tjukke jakker og ymse. Også er humør så mye bedre i sol [emoji169]Viktig å kose seg i finværet[emoji1]
Håper på bedre vær snartBlir ikke den rette stemninga da nei[emoji13]
Her har det vært strålende sol idag[emoji1]
Apropo grill: vanlig eller gass? Hva liker dere best?
Er jo ikke så dyrt med DVDer for tidenHehe. Lenge siden vi har kjøpt noe nå da. Meste er på viaplay, sumo, hbo eller netflix. Skulle gjerne kjøpt mer nytt da [emoji14]
3798 innlegg [emoji3][emoji3]
Under 200 igjen.Om du bare fortsetter å telle oppover nå, så er vi snart der![]()
Store poser til oppbevaring
Prøver så godt jeg kan. Men har mange pauser innimellom da [emoji87]Du er ekstremt effektiv!
173 faktiskUnder 200 igjen.
Ja.
Men har tidvis hagla og snødd i dag...
Er egentlig ikke så veldig flink til å bake, men dette får jeg til.Bakemester Musemor[emoji1]
Jeg har lagt to barn og sitter i sofaen med eldstemann[emoji2]
Ja. Skulle nok kjøpt litt nytt. Men penga blir brukt på så mye annet også [emoji85]Er jo ikke så dyrt med DVDer for tidenOg alltid kjekt å kjøpe noe nytt
![]()
Første bestilling men god service så blir flere
Finner vel alltid noe å bruke penger på jaJa. Skulle nok kjøpt litt nytt. Men penga blir brukt på så mye annet også [emoji85]
Jeg mener detEr jo litt gøy å konkurrere "live" da
![]()
Var ikke så ille det heller da![]()
Du får svitsje innom TVNorge og sjekkeHøres morsomt ut[emoji1]