>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Usikker på om den er der. Fant frem dvder jeg faktisk. Har sortert våre 1000 dvder i kategorier og slikt [emoji23]Kult. Får se etter den på Viaplay..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker på om den er der. Fant frem dvder jeg faktisk. Har sortert våre 1000 dvder i kategorier og slikt [emoji23]Kult. Får se etter den på Viaplay..
Ja, enig! Hysterisk [emoji23] Helping Hands kan eg godt klare meg uten, syns så synd på Ryan Stiles som alltid må ete sånne ekle ting [emoji14]Liker best når de finner hatten og trekker opp [emoji14] Fytti det er mye bra de kommer med [emoji23]
Takk! Frøkna har valgt sjølvÅ den var lekker da!! Nydelig farge!
Biff [emoji7] Unga er ikke så glad i det. Merkelige barn [emoji85]Nam!!
Jeg liker å grille biff. Og grønnsaker. Særlig ferskplukket mais. Og asparges. Ellers lager jeg endel kyllinggrillspyd marinert i østerssaus om sommeren. Med en lett salat til. Er ikke så glad i p grille svin, syntes det blir for tørt.
Obs, skulle vist skrive ParneviksHva er Pameviks?![]()
Haha men han ber om det da. Er han som som regel gir beskjed om at han må smake først og slikt [emoji23][emoji23]Ja, enig! Hysterisk [emoji23] Helping Hands kan eg godt klare meg uten, syns så synd på Ryan Stiles som alltid må ete sånne ekle ting [emoji14]
Går rett veiBare 250 igjen nå da![]()
1000, WowUsikker på om den er der. Fant frem dvder jeg faktisk. Har sortert våre 1000 dvder i kategorier og slikt [emoji23]
Mulig mer også [emoji87] Jeg samla godt når vi ble sammen og han også [emoji23]1000, Wow![]()
Skal sjekke den ut en dag jeg trenger bakgrunnsstøyObs, skulle vist skrive Parneviks
https://www.viafree.no/programmer/underholdning/parneviks
Svensk rik morsom kjendisfamilie som bor i Florida. De får besøk av andre svenske kjendiser i hver episode og gjør masse rare greier. Helt greit bakgrunnstøy![]()
Gjør jo detGår rett vei![]()
Kjekt å ha daMulig mer også [emoji87] Jeg samla godt når vi ble sammen og han også [emoji23]
Grill er godtNam!!
Jeg liker å grille biff. Og grønnsaker. Særlig ferskplukket mais. Og asparges. Ellers lager jeg endel kyllinggrillspyd marinert i østerssaus om sommeren. Med en lett salat til. Er ikke så glad i p grille svin, syntes det blir for tørt.
Jeg har en som elsker biff og ei som ikke klarer å tygge oksekjøtt...Biff [emoji7] Unga er ikke så glad i det. Merkelige barn [emoji85]
Men det hørtes godt ut. Av grønnsaker blir det ofte oppkutta sopp, squash og løk. Mais liker de også godt. Og små poteter med skinn [emoji169]
Gleder meg til å finne frem grill kjenner jeg [emoji39]
Så gøy!! Hvilke frø?
Her spirer det mye rart i vinduskarmer og potter rundt om på gulvet i forskjellige romherlig med våren
![]()
Vært på IKEA og Expert
Hentet pakke
Handlet
Hva er "Lost in time"?Nå begynte visst Lost in timeFlere som spiller i kveld?
![]()
Hva trenger du?