Skravletråd april

Liker best når de finner hatten og trekker opp [emoji14] Fytti det er mye bra de kommer med [emoji23]
Ja, enig! Hysterisk [emoji23] Helping Hands kan eg godt klare meg uten, syns så synd på Ryan Stiles som alltid må ete sånne ekle ting [emoji14]

Nam!!
Jeg liker å grille biff. Og grønnsaker. Særlig ferskplukket mais. Og asparges. Ellers lager jeg endel kyllinggrillspyd marinert i østerssaus om sommeren. Med en lett salat til. Er ikke så glad i p grille svin, syntes det blir for tørt.
Biff [emoji7] Unga er ikke så glad i det. Merkelige barn [emoji85]

Men det hørtes godt ut. Av grønnsaker blir det ofte oppkutta sopp, squash og løk. Mais liker de også godt. Og små poteter med skinn [emoji169]

Gleder meg til å finne frem grill kjenner jeg [emoji39]

Ja, enig! Hysterisk [emoji23] Helping Hands kan eg godt klare meg uten, syns så synd på Ryan Stiles som alltid må ete sånne ekle ting [emoji14]
Haha men han ber om det da. Er han som som regel gir beskjed om at han må smake først og slikt [emoji23][emoji23]
Men enig i at jeg kunne klart meg uten

Mulig mer også [emoji87] Jeg samla godt når vi ble sammen og han også [emoji23]
Kjekt å ha da :D Jeg og mine søsken holder på å lage oss et arkiv hjemme i kjelleren til mor. Men tror ikke vi er oppe i så mange ennå :P

Nam!!
Jeg liker å grille biff. Og grønnsaker. Særlig ferskplukket mais. Og asparges. Ellers lager jeg endel kyllinggrillspyd marinert i østerssaus om sommeren. Med en lett salat til. Er ikke så glad i p grille svin, syntes det blir for tørt.
Grill er godt

Vi griller nå en god andel svin også vi da. Ungene gleder seg og har bestilling på følgende "drømmemåltid"

Sommerkoteletter.
Grønnsaker i alu-folie, aka skattekiste etter eget valg hva som er i
Grillet maiskolbe

Spises ute

Siste punkt på lista gjør at de må vente en stund....

Biff [emoji7] Unga er ikke så glad i det. Merkelige barn [emoji85]

Men det hørtes godt ut. Av grønnsaker blir det ofte oppkutta sopp, squash og løk. Mais liker de også godt. Og små poteter med skinn [emoji169]

Gleder meg til å finne frem grill kjenner jeg [emoji39]
Jeg har en som elsker biff og ei som ikke klarer å tygge oksekjøtt...

Mine liker godt brokkoli og blomkål, sukkererter og paprika i "skattekiste" en vil ha sopp i også, og vi har potet og gulrot og løk å velge i også.

Back
Topp