Så fin [emoji173]Trultemor-buksedress frå Klompelompe. Med ei ekstra lomme frampå, eldste eeelsker lommer! Og sjølvsagt Frost-knapper![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin [emoji173]Trultemor-buksedress frå Klompelompe. Med ei ekstra lomme frampå, eldste eeelsker lommer! Og sjølvsagt Frost-knapper![]()
![]()
Er det noe ala mesternes mester?Heltenes kamp her
Liker best når de finner hatten og trekker opp [emoji14] Fytti det er mye bra de kommer med [emoji23]Whose Line Is It Anyway går på Viasat 4 akkurat no, det er ganske artig![]()
Ja i grunn bare norge mot sverigeEr det noe ala mesternes mester?
Er skilpadde vet duSå treg er du ikke
Aha. Kult. Går det nå?Ja i grunn bare norge mot sverige
Ser på Pameviks på Viaplay jeg. Ikke noe bra på tv i kveld. Som vanlig på en lørdsg...Noe spennende på tv i kveld? Planer om sofatid her![]()
Kult. Får se etter den på Viaplay..Dick and Jane blir plutselig arbeidsløse. Og blir helt desperate etter å få jobb. Men alt går på tverke. I ett desperat forsøk prøver Dick å stjele plen og slikt. (Hadde sånn plen man ruller på, men ble fratatt det pga null penger) Og finner ut at de kommer lengre ved å stjele.. Så da begynner en ny "karriere" [emoji14] Ganske morsom. Jim Carrey da![]()
Skilpadder er undervurdertEr skilpadde vet du![]()
Hva er Pameviks?Ser på Pameviks på Viaplay jeg. Ikke noe bra på tv i kveld. Som vanlig på en lørdsg...
Ikke engang de ber så tregeEr skilpadde vet du![]()
Kl 20Aha. Kult. Går det nå?
Nam!!Åh så mye det. Flintstek er godt da, men kyllingfilet surra med bacon, eller koteletter er også godt [emoji7]
Men har jeg hjemmelaga potetsalat og litt bernesaus ved siden av er det samme for meg. Men ikke pølse [emoji23] du da?
Gleder megVi har startet grillsesongen[emoji173]️
Å den var lekker da!! Nydelig farge!Trultemor-buksedress frå Klompelompe. Med ei ekstra lomme frampå, eldste eeelsker lommer! Og sjølvsagt Frost-knapper![]()
Det rekker jeg hvertfallKl 20
Vet ikke hvor lenge vi har, men 300 innleggEr jo ikke ferdig ennå[emoji6]
Takk takk [emoji8]Å så nydelig [emoji7][emoji7] Råflott
Takk takk [emoji173]️Så fin [emoji173]
Bare 250 igjen nå daVet ikke hvor lenge vi har, men 300 innlegg
I dette tempoet ikke så lett. I gamle dager gjort på et blunk.