Virker som det kommer veldig an på barnet. Men ja, de fleste trenger nok foreldrene virker det somOj, det hørtes heftig ut ja. Men trodde foreldrene brukte å bli med på bursdagen når de er så små jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker som det kommer veldig an på barnet. Men ja, de fleste trenger nok foreldrene virker det somOj, det hørtes heftig ut ja. Men trodde foreldrene brukte å bli med på bursdagen når de er så små jeg...
Joda men føler meg bedre en noen gang. Så glemmer jeg den lille spiren i kampens heteIkke bra.
Må ta hensyn til bekkenet
Har egentlig bare vært i 3års-bursdag, men bare tenkte 4 var samme oppleggIkke vanlig her hbvertfall
Ei, men hun hadde liten baby med. Så hun var opptatt selvJeg hadde blitt litt stressa [emoji14] Men ingen foreldre som ble igjen eller noe? Flink er du. Klapp på skulderen [emoji5]
Åh?11stk på 4år og ei på 5 år
Egentlig litt sjokka over noen av foreldrene som stakk når ungene var tydelig utilpass
Ja den kan jeg se.Ei, men hun hadde liten baby med. Så hun var opptatt selv![]()
Har hatt 1.5 t frem til skolestart. Etter skolestart har vi utvida til 2 t. Veldig fintTok bare 1,5timer. Og det var nok.
Telte unger hele tidentakk og lov for st det var stygg vær ute. Hadde sldrinklart å ha kontrollen ute
Og det var nok veldig veldig lurtVi hadde bare 4-5 gjester når de ble 4-5 år
Her var de fleste alene fra 3 årHar egentlig bare vært i 3års-bursdag, men bare tenkte 4 var samme opplegg
Veit hvertfall at om min eldste hadde blitt invitert nå, så hadde en av oss garantert måtte blitt med.
Vant 2 forundringsbokser. Rota litt med spørsmålene herHvordan gikk det med deg. Venta på de resultatene...jeg klarte spørsmålene med glans men rota med bretta
Til sluttDer klarte vi det4000
![]()
De har mye fintTja wheat tror jeg
Ja det virket litt slikFlytende grense tror jeg...
Nei sier du det.....?¿ derfor jeg lurer litt på om det er dama eller maskinen som er fargeblind...eller kanskje beggeBommulshvit uten gult er jo Eggehvit [emoji14] Eneste forskjellen på de er jo at Bomull er gulere.
Vi også. De delte de i grupper på 5 i førskoleåret. Så vi inviterte kun 4 stk daOg det var nok veldig veldig lurt![]()
Utrolig mye fintDe har mye fintSikla på en vårjakke til minste derfra, og fant den på tilbud i går, men husker ikke hvilken butikk det var i
![]()
Samme herVant 2 forundringsbokser. Rota litt med spørsmålene her![]()
Hva skjedde? [emoji23] Ba du om en farge, og endte opp med en annen?Nei sier du det.....?¿ derfor jeg lurer litt på om det er dama eller maskinen som er fargeblind...eller kanskje begge
Bedre enn ingenting daSamme her![]()
Tre ganger først klarte hun å bruke feil base på beisen...forhold til den første Hu brukte. Så begge fargene til huset. Men måtte ned å bytte beisen for kan ikke bruke to forskjellige farger på beiser på gulvet.... det morsomste er at dette er butikk sjefen.... så neste gang drar vi på Jernia... litt dyrere men de kan i såfall fargekartene sine...Hva skjedde? [emoji23] Ba du om en farge, og endte opp med en annen?