Stakkars litenJa de bare ga oss telefonnummeret og sa: ring om det er noe.
Ene jenta hadde jeg som en klegg hele selskapet, rettogslett for at hun var kjempe flau
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars litenJa de bare ga oss telefonnummeret og sa: ring om det er noe.
Ene jenta hadde jeg som en klegg hele selskapet, rettogslett for at hun var kjempe flau
Alt bra?God kveld![]()
Kan hende vi blir nødt til å arrangere noko neste år då, ho fylte nettopp 34-5år. Virker som selskaps ballen starter ved 4 år i barnehagen hennes. Koseligmen kanskje enda koseligere med litt ferre
![]()
TakketakkDen var kuuulgleder meg å se i boka til neste uke
Den har jeg aldri sett på, så ble litt lost inni der nåUtrolig mye fint
Handler fra wheat sin nettbutikk jeg
Tre ganger først klarte hun å bruke feil base på beisen...forhold til den første Hu brukte. Så begge fargene til huset. Men måtte ned å bytte beisen for kan ikke bruke to forskjellige farger på beiser på gulvet.... det morsomste er at dette er butikk sjefen.... så neste gang drar vi på Jernia... litt dyrere men de kan i såfall fargekartene sine...
Sååå mye fint derDen har jeg aldri sett på, så ble litt lost inni der nå![]()
Sove godtNei damer dere for kose dere i natt jeg søker ly i senga.... vurderer å dra på loppemarked i byen i morgen. Men har ikke bestemt meg må se an på vær og vind
God nattNei damer dere for kose dere i natt jeg søker ly i senga.... vurderer å dra på loppemarked i byen i morgen. Men har ikke bestemt meg må se an på vær og vind
Altfor myeSååå mye fint der![]()
Koselig med loppemarked daNei damer dere for kose dere i natt jeg søker ly i senga.... vurderer å dra på loppemarked i byen i morgen. Men har ikke bestemt meg må se an på vær og vind
Natta, sove godtTror jeg legger inn årene jeg også.
Sliten etter dagen
Natta
VelkommenHei hei *vinker* Skravlesyk frøken fant et passende forum!
Ny her! Lykkelig gravid 10+0 idag...![]()
Hei hei.Hei hei *vinker* Skravlesyk frøken fant et passende forum!
Ny her! Lykkelig gravid 10+0 idag...![]()
Sov godtTror jeg legger inn årene jeg også.
Sliten etter dagen
Natta
VelkommenOg gratulerer med en liten skatt på vei
![]()
Vi storgleder oss allerede, telles ned til tidlig UL..He he bestilt mye derfraAltfor mye![]()