Er så deilig når man kan gjøre det uten å fryse ihjelJa. Må leke og sykle ute [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så deilig når man kan gjøre det uten å fryse ihjelJa. Må leke og sykle ute [emoji1]
Uff ja. Tenk hvor full garderobe jeg hadde hatt da [emoji23]Så greitt [emoji14]
Men, hadde vel vært kjedelig om vi ikke hadde noe å bruke pengene på![]()
Ja. Litt rå vibd da. Men alikevel [emoji14]Er så deilig når man kan gjøre det uten å fryse ihjel![]()
Bra dag?God kveld [emoji5]
Men veldig fornuftigEr så kjedelig
Nok med mitt egetHjertelig velkommen til å rydde her.
Jeg begynte den dagen jeg fikk vite at hun kommer. For seriøst. Når jeg om enda en del dager kommer bort til senga, der ligger deler av julegavene våre enda. Båret dit første juledag om morgenen for vi skulle ordne bursdag her.Så flink du er å begynne i god tid daJeg hadde sikkert flydd rundt dagen før svigermor kom [emoji14]
Noe som minner meg på at hun faktisk kommer om en ukes tidMen har ikke så innmari mye rydding som må til forsåvidt.
Helt vanlig her ihvertfallEr jo egentlig sånn det skal være lørdag kveld![]()
God kveld til deg ogGod kveld [emoji5]
Det trenger min ogsåUsj ja. Barna krever dyre ting. Eldste trenger ny sykkel nå ser jeg [emoji23]
Ender opp med shopping daMen veldig fornuftig![]()
Bra der?God kveld Labfrue[emoji1]
Fort gjortBare 88 innlegg igjen nåDet er jo gjort på 5-10 minutter vel?
![]()
Dro brått på besøk, og fikk middag så da ble det dårlig med skravling gitt.God kveld til deg og![]()
Godt å høre at det ikke bare er oss som ikke har full kontroll og orden på altJeg begynte den dagen jeg fikk vite at hun kommer. For seriøst. Når jeg om enda en del dager kommer bort til senga, der ligger deler av julegavene våre enda. Båret dit første juledag om morgenen for vi skulle ordne bursdag her.
JaSant det. Men ble brått ganske stille igjen da...
God kveld!God kveld [emoji5]
Det er jo supergøy!?Ender opp med shopping da