Skravletråd april

Huff. Jeg havna i sofaen i kveld.

Før mine obligatoriske 15 min på gjesterommet som etter planen skulle utvides med 10 minutter bretting av klær....

Hva består de obligatoriske 15 av?
Å rydde gjesterommet, aka rommet med 100 kasser og 200 poser og mye rot. Såpass at svigermor kan overnatte der når hun kommer på besøk om ca tre uker.
Og underveis helst finne den av kassene eller posene som inneholder jentetøy str 80 og 86

Fravokst barnetøy samler jeg fortløpende i en pose til fretex og har vel også to eller tre dager hatt med meg glass og metall. Legger posene under vogna og leverer på trilletur neste dag.

Å rydde gjesterommet, aka rommet med 100 kasser og 200 poser og mye rot. Såpass at svigermor kan overnatte der når hun kommer på besøk om ca tre uker.
Og underveis helst finne den av kassene eller posene som inneholder jentetøy str 80 og 86

Fravokst barnetøy samler jeg fortløpende i en pose til fretex og har vel også to eller tre dager hatt med meg glass og metall. Legger posene under vogna og leverer på trilletur neste dag.
Så flink du er å begynne i god tid da :) Jeg hadde sikkert flydd rundt dagen før svigermor kom :p
Noe som minner meg på at hun faktisk kommer om en ukes tid :D Men har ikke så innmari mye rydding som må til forsåvidt.

Back
Topp