Nja. Litt mer. Men i kveld i alle fall.Bare 88 innlegg igjen nåDet er jo gjort på 5-10 minutter vel?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja. Litt mer. Men i kveld i alle fall.Bare 88 innlegg igjen nåDet er jo gjort på 5-10 minutter vel?
![]()
Hvertfall før sjefen er ferdig og se på filmNja. Litt mer. Men i kveld i alle fall.
Helt klart.Hvertfall før sjefen er ferdig og se på film![]()
Hva består de obligatoriske 15 av?Huff. Jeg havna i sofaen i kveld.
Før mine obligatoriske 15 min på gjesterommet som etter planen skulle utvides med 10 minutter bretting av klær....
Tur. FilmKlarer da ikke to ting samtidig må du vite![]()
Men nå skal jeg prøve å se en film her![]()
Spørs hvor lang filmen er da forsåvidtHelt klart.
Snart. Nemlig
Å rydde gjesterommet, aka rommet med 100 kasser og 200 poser og mye rot. Såpass at svigermor kan overnatte der når hun kommer på besøk om ca tre uker.Hva består de obligatoriske 15 av?
Skal det regnes som film må det da vare sånn til ti i alle fall og da er vi i mål tenker jegSpørs hvor lang filmen er da forsåvidt![]()
Her er ingen deadline.Her ogHer må ryddes før mandag morgen når det skal vaskes :/
Så flink du er å begynne i god tid daÅ rydde gjesterommet, aka rommet med 100 kasser og 200 poser og mye rot. Såpass at svigermor kan overnatte der når hun kommer på besøk om ca tre uker.
Og underveis helst finne den av kassene eller posene som inneholder jentetøy str 80 og 86
Fravokst barnetøy samler jeg fortløpende i en pose til fretex og har vel også to eller tre dager hatt med meg glass og metall. Legger posene under vogna og leverer på trilletur neste dag.
Usj ja. Barna krever dyre ting. Eldste trenger ny sykkel nå ser jeg [emoji23]Finner vel alltid noe å bruke penger på ja![]()
What?Pleier aldri å sove så lenge[emoji12]
Sant det. Men ble brått ganske stille igjen da...Skal det regnes som film må det da vare sånn til ti i alle fall og da er vi i mål tenker jeg
Ja. Må leke og sykle ute [emoji1]Det er jaggu sant[emoji1] barna stråler også!
HerligMin inneholder gjerne potet i små terninger. Og gulrot. Og salt og pepper.
For syns skyld litt sukkererter, og brokkoli og blomkål
Det fine er det hvert av oss velger det vi vil ha![]()
Så greittUsj ja. Barna krever dyre ting. Eldste trenger ny sykkel nå ser jeg [emoji23]
Holder på å legger unger [emoji14]Forsvant alle?!?![emoji31]
God kveld [emoji5]God kveld![]()