Vi som mistet i April, men som prøver igjen

lusemus 71

Forumet er livet
Var på Ul 3 april og det var MA/BO 8+1. Hadde 60 000 i hcg den dagen. Nå har det godt 2 uker og testet søndag, dei var sterke enda. I morgon skal jeg ta hcg prøve, håper den ikkje er så...... Tenk og ønske seg negative gravid tester men håpe det kommer fort positive igjen.

Det går så seint for å komme i gang igjen.Er det barre jeg som føler det slik
 
Mine tester etter 2 uker. Det vil nok ta lang tid til negative.
IMG_3603.JPG
 
Jeg hører vel til her..

Oppdaget riktignok MA fredag 31.3, men alt abort-relatert har skjedd i april. Aner ikke hva hcg lå på når jeg satte cytotek, men skal til lege i morgen og kommer til å be om hcg-prøve da. 12 dager siden cytotek idag, 10 dager siden utskrapingen. Heldigvis ferdig med å blø!

Stygt redd for at det er mange uker med venting foran meg nå.. [emoji17]
 
Jeg hører nok til her jeg òg...
Jeg vet egentlig ikke noe jeg.. Bør få meg en legetime for å finne ut av det, så vi kan sette i gang igjen...
 
God klem til alle! :Heartred

Jeg hører også til her. Fikk vite om MA'en 7.april, men fikk time på sykehuset først i dag på grunn av påskeferien.
Men så begynte jeg å blø 11.april, og natt til 13.april hadde jeg sterke "menssmerter" og blødde mye. Har blødd siden. Skal sjekke om det er igjen rester kl 13 i dag. Håper jeg slipper Cytotek, men tør ikke tro at kroppen har ordnet opp selv...

Har planlagt en pausemåned for så å prøve å bli gravid igjen og satser på supre forhold for en ny spire! Vi må jo ha trua! :thumleft
 
Titter inn jeg også. Min historie er som følger:
7 uker: liten blødning, tok hcg blodprøve.
7+2: ny liten blødning. ul viste tom fostersekk, lav hcg fra blodprøven.
7+3: ul på sykehuset med samme resultat. Sendt hjem med ny time over påske.
9 uker: ny time på sykehuset.

Imorgen er altså dagen. Veldig spent på hva som vil skje. Går gjennom alle scenarioer i hodet, men vet ikke hva som er mest sannsynlig utfall.
Hcg har økt vet jeg, og er redd for at det er grunnlag nok for å bli sendt hjem for enda en uke [emoji20]
 
Hører til her jeg også.
Spottet først brunt i halvannen uke. Begynte å blø ordentlig tirsdag 4.april og blødde mye torsdag 6.april. Blødde i til sammen åtte dager. Skulle vært ca 8 uker da jeg begynte å blø. Men hCG ble målt til 4800 og 4000 med to dagers mellomrom, så regner med det tok slutt en stund før uke 8, for er ikke det veldig lavt?
 
Da er hcg prøven tatt og får svar om 2 dager. Er spent kor nedgangen er. Blir vel ikkje noko eggløsning på veker.

Trist at det er så mangen som er kommen på lista, vi får håpe vi kommer stert tilbake og kjapt.
 
Jeg blødde litt (spiseskje kanskje) på søndag, i tillegg kom det en liten klump.. På ca en cm. Så i går kom det litt brunt blod..
Og i dag har det kommet litt brunt..

Jeg hater legen min, så skulle ønske kroppen fiksa det selv.. Men bør jeg kanskje bite i det sure eple og ringe..?
Bør man bli undersøkt...?

Hatt en SA tidligere, for 8 år siden, da var det ikke sånn, da var det mer full blødning og vondt fra dag én til det var ferdig en uke etter. Ble gravid før jeg fikk tr igjen, og han er 7 år nå.

Jeg er totalt forvirra, kanskje jeg bør ringe gynen min...?

God klem til alle dere på lista her :Heartred
 
Jippi, kroppen min har ordnet opp selv og vi så ingen rester på UL i dag! Har blødd akkurat en uke, og nå er det bare litt brun utflod igjen. Gynekologen anbefalte som forventet en pausemåned for å få tykkere slimhinne og minske sjansen for å miste igjen ved en eventuell ny graviditet. Veldig spent på hvor lenge jeg må vente på TR!

Turbo: Vet du at du har mistet eller er du bekymret fordi du blør? Mulig du har sagt et eller annet som har gått meg hus forbi... Beklager... :Heartred
 
Jeg blødde litt (spiseskje kanskje) på søndag, i tillegg kom det en liten klump.. På ca en cm. Så i går kom det litt brunt blod..
Og i dag har det kommet litt brunt..

Jeg hater legen min, så skulle ønske kroppen fiksa det selv.. Men bør jeg kanskje bite i det sure eple og ringe..?
Bør man bli undersøkt...?

Hatt en SA tidligere, for 8 år siden, da var det ikke sånn, da var det mer full blødning og vondt fra dag én til det var ferdig en uke etter. Ble gravid før jeg fikk tr igjen, og han er 7 år nå.

Jeg er totalt forvirra, kanskje jeg bør ringe gynen min...?

God klem til alle dere på lista her :Heartred

Ville nok ringt og få sjekka. Surt og gå rundt og tro alt er Ok men ikkje det. Godt og komme fort i gang igjen.
Det betyr ikkje at du har mist pga av det. Det kan være håp sjølv om ein blør.
 
Titter inn jeg også. Min historie er som følger:
7 uker: liten blødning, tok hcg blodprøve.
7+2: ny liten blødning. ul viste tom fostersekk, lav hcg fra blodprøven.
7+3: ul på sykehuset med samme resultat. Sendt hjem med ny time over påske.
9 uker: ny time på sykehuset.

Imorgen er altså dagen. Veldig spent på hva som vil skje. Går gjennom alle scenarioer i hodet, men vet ikke hva som er mest sannsynlig utfall.
Hcg har økt vet jeg, og er redd for at det er grunnlag nok for å bli sendt hjem for enda en uke [emoji20]
Håper det er kommet no i morgon på ul. Krysser og håper .
 
Ville nok ringt og få sjekka. Surt og gå rundt og tro alt er Ok men ikkje det. Godt og komme fort i gang igjen.
Det betyr ikkje at du har mist pga av det. Det kan være håp sjølv om ein blør.

Jeg tror alt ikke er ok,
Symptomene ble så og si borte over natta..

Men jeg skal ringe så fort de åpner :dead:
 
Jippi, kroppen min har ordnet opp selv og vi så ingen rester på UL i dag! Har blødd akkurat en uke, og nå er det bare litt brun utflod igjen. Gynekologen anbefalte som forventet en pausemåned for å få tykkere slimhinne og minske sjansen for å miste igjen ved en eventuell ny graviditet. Veldig spent på hvor lenge jeg må vente på TR!

Turbo: Vet du at du har mistet eller er du bekymret fordi du blør? Mulig du har sagt et eller annet som har gått meg hus forbi... Beklager... :Heartred

Jeg er jo ikke 100% sikker, men følelsen er liksom der at det er over.. Symptomene er blitt borte og, sånn over natta ved første blødning.. Så sjansene er jo store..
Men må ringe lege i morgen, eller i dag, så får vi se..

:Heartred
 
Hører nokk til her.. jeg mistet 6+4 for en uke siden. Dette er vår 3 SA, så nå er jeg lei! Vi skal til legen i dag å snakke om hva vi skal gjøre videre, krysser fingrene for at vi får hjelp[emoji173]️ har ei datter på 9 mnd, å har sååå lyst på 2 tette!!
 
Hører nokk til her.. jeg mistet 6+4 for en uke siden. Dette er vår 3 SA, så nå er jeg lei! Vi skal til legen i dag å snakke om hva vi skal gjøre videre, krysser fingrene for at vi får hjelp[emoji173]️ har ei datter på 9 mnd, å har sååå lyst på 2 tette!!

Lykke til i dag :Heartred
 
Turbo: syns du skal ringe å få sjekka dette ja [emoji173]️ jeg ringte første gangen pga ei lita blødning, og bra var det for da fikk jeg vite hvordan det stod til..

Luremus: tusen takk [emoji173]️ 5 timer igjen nå.. jeg har ingen tro på at der plutselig er noe, men håper de tar affære idag så jeg slipper å gå sånn lenger..
 
Turbo: syns du skal ringe å få sjekka dette ja [emoji173]️ jeg ringte første gangen pga ei lita blødning, og bra var det for da fikk jeg vite hvordan det stod til..

Luremus: tusen takk [emoji173]️ 5 timer igjen nå.. jeg har ingen tro på at der plutselig er noe, men håper de tar affære idag så jeg slipper å gå sånn lenger..

Jeg prøver, men legen min ser det ikke nødvendig å ta meg inn. Og verdens hyggeligste gynekolog er utilgjengelig på tlf i par dager pga datasystemoppdatering. Kan henge på tlf om det krise.. Men det er det vel ikke.

Lykke til til deg i dag, håper du slipper å bli sendt hjem igjen, stor klem. :Heartred
 
Back
Topp