Hva skal dere idag?

I dag er det dugnad. Begge familiene kommer for å hjelpe ute. Frisere hekker og legge bark i bed. Til visningen som ikke kommer [emoji12] Så kommer huskjøperne kl.14 for å få på plass detaljer og skrive under på papirer. Kvelden er ennå uviss ;)
 
Feire bursdag så her ventes storinnrykk av familiemedlemmer i løpet av dagen [emoji3]
 
Her blir det besøk hos ei barselgruppevenninne og så hjem og legge småtten. Tvkveld i kveld tenker jeg, med alt for mye snop. [emoji14]
 
Våknet med Indi som sov til kl.06.30 (Hurra!) Hun skal snart leveres til sin mormor, der Ada er nå. Så skal meg og mannen kjøre til Arendal for å tegne kjøkken, på byvandring, drikke årets første utepils i sola, stelle oss og sykle til byen for middag og øl med venner :D
 
Skulle egentlig leke med Cathrine og Adele, men er hjemme alene med begge ungene. Store har hatt 40 i feber hele påska. Når mannen kommer hjem fra jobb skal jeg til sørlandssenteret med min lillesøster for å handle inn til bursdag. 5-årsdag på storesøster på torsdag[emoji93] Hva skal dere? På jobb igjen?
 
Last edited:
Skulle egentlig leke med Cathrine og Adele, men er hjemme alene med begge ungene. Store har hatt 40 i feber hele påska. Når mannen kommer hjem fra jobb skal jeg til sørlandssenteret med min lillesøster for å handle inn til bursdag. 5-årsdag på storesøster på torsdag[emoji93] Hva skal dere? På jobb igjen?
Her skal jeg og M kose oss [emoji3] Må bare få henne opp først (hun våknet nå etter natten) [emoji6]Solen skinner og det ser ut til å bli nydelig vær [emoji173] Skal en tur til byen og hente en bukse jeg vant på påskekonkurranse [emoji3] Også blir det ukeshandling av matvarer når samboer er ferdig på jobb [emoji6]
 
Back
Topp