Hva skal dere idag?

Sette opp middagsplan for 7 dager fremover, lage handleliste, handle mat, litt papirarbeid til NAV, kanskje Ikea, resten blir vi og ta på sparket! [emoji6]
 
Vi skal besøke en venninne som skal flytte til helgen, imnom senteret en runde og så hente storesøster i bhg. Spent på om vi rekker det etter dagens dupp.
 
Vi skal en liten tur på senteret og hente p-piller og handle middag også trilletur, leke litt, middag, leke mer også sove[emoji4]
 
(har levert i bhg, vært på jobb, kommet hjem fra jobb for å tisse, snur i døra nå og skal..) hente i bhg, hjem og lage middag, rydde det bomba h-huset, legge unger, kino med venninne :)
 
I dag skal jeg levere i bhg, hjem, bestille legetime til meg selv, sove, dra til legen, handle middag, hente i bhg, middag, leke også legge C[emoji4]
 
Fortsatt overse at jeg nok er syk (la meg kl 20 i går), på ettårsfotografering med lille, hente vesla på skolen, lekser, middag, kjøre og hente henne på dans og korps. Tjoho!
 
Farging av hår his frisøren [emoji5] Resten tar vi på sparket [emoji6]
 
Ble en helomvending i dag tidlig når jeg plutselig fikk sms fra helsestasjonen om at vi hadde legetime der 0930 i dag (ja jeg trodde den timen var imorgen).. men vi rakk det! [emoji4][emoji106] Så var vi en spontan tur i Lillestrøm i det nydelige vårværet[emoji41][emoji274]
 
Jobbe, hente i barnehagen, lage middag, ut og leke, legge barn, ut og shoppe, se paradise og sove!
 
Halv dag på seminar, så hjem til mann og barn og muligens ferdig oppusset hus![emoji33]
 
Hente eldste på skolen, deretter ingenting faktisk. Mannen jobber lenge, så blir enkel middag.
 
Leos lekeland i dag! [emoji4] Må bare få henne til å hvile litt først[emoji6] Nyter sola [emoji274] Kanskje en tur på nattåpent på Triaden i løpet av ettermiddagen, men er ikke sikkert.. lage middag! [emoji5] Repetisjon av studier på kvelden, så litt blir det sofatjeneste og TV med samboeren på hans siste permisjonsdag. [emoji5]
 
Jobb, hente i barnehagen, lage middag til mini, ut og leke, legge mini, voksenmiddag ([emoji173])
 
Back
Topp