I dag er det dugnad. Begge familiene kommer for å hjelpe ute. Frisere hekker og legge bark i bed. Til visningen som ikke kommer [emoji12] Så kommer huskjøperne kl.14 for å få på plass detaljer og skrive under på papirer. Kvelden er ennå uviss
Her blir det besøk hos ei barselgruppevenninne og så hjem og legge småtten. Tvkveld i kveld tenker jeg, med alt for mye snop. [emoji14]
Drikker en kopp kaffe og koser med Indi før jobb kl.9. Kun 6 vakter igjen før oppsigelsestiden er over
Våknet med Indi som sov til kl.06.30 (Hurra!) Hun skal snart leveres til sin mormor, der Ada er nå. Så skal meg og mannen kjøre til Arendal for å tegne kjøkken, på byvandring, drikke årets første utepils i sola, stelle oss og sykle til byen for middag og øl med venner
Skulle egentlig leke med Cathrine og Adele, men er hjemme alene med begge ungene. Store har hatt 40 i feber hele påska. Når mannen kommer hjem fra jobb skal jeg til sørlandssenteret med min lillesøster for å handle inn til bursdag. 5-årsdag på storesøster på torsdag[emoji93] Hva skal dere? På jobb igjen?
Her skal jeg og M kose oss [emoji3] Må bare få henne opp først (hun våknet nå etter natten) [emoji6]Solen skinner og det ser ut til å bli nydelig vær [emoji173] Skal en tur til byen og hente en bukse jeg vant på påskekonkurranse [emoji3] Også blir det ukeshandling av matvarer når samboer er ferdig på jobb [emoji6]