Skravletråd april

Noen som husker at jeg har snakket om en sjiraff som skulle føde live på web, forvente sånn i februar? i dag sjer det! Live på YouTube :-)
Så gøy endelig tok en del tid det der. I menneskeverdet hadde det blitt satt i gang for en del uker siden:p

God ide og titte innom oftere[emoji173]️
Påska har vært super! Der da?[emoji1]

Ja jeg skal bli flinkere [emoji23][emoji2]
Påsken her har vært veldig avslappende. Har sikkelig bypåske [emoji2]
Hva med dere??

Daua om du gikk med den, eller daua dersom du så noen gå med den?

Tenk deg ei sliten kjæring i begynnelsen av 40-årene på et fult kjøpesenter med ei slik lue :P
Hadde gått med den med glede men hadde ennå kost meg med ansikts uttrykkene på de andre [emoji14]

Hadde nok fått meg en latter vuss jeg hadde sett deg også. Men sakt i fra at den var kul:p

Hadde gått med den med glede men hadde ennå kost meg med ansikts uttrykkene på de andre [emoji14]

Hadde nok fått meg en latter vuss jeg hadde sett deg også. Men sakt i fra at den var kul:p
Jeg har alltid hatt ganske mye selvironi.
Problemet er at jeg har det meste av livet har hatt ganske dårlig selvtillit.
Delvis på grunn av sjefen på jobben, og delvis på grunn av jentene jeg skravler med her inne er det noe jeg har lagt bak meg.
Nå er jeg meg selv, og ikke redd for hva andre tenker om det.
Selvironien seirer.
Å gå med en gedigen elefant på hodet, dersom det faller meg inn å gjøre, er en side av meg ganske få viste om tidligere, men de som kjenner meg veldig godt kjenner godt til. Jeg er liksom litt "sprø" til sinns.

Er en veldig stor befrielse å tørre og gi totalt faen i hva andre tenker, ikke være redd for å skille seg ut, men heller gjøre det for å se andres reaksjon.

Da blir det køya her- natta![emoji4]

Back
Topp