Ikke til nå... Men fått gjort en del om ikke annet [emoji23]
Blitt en effektiv dag da[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke til nå... Men fått gjort en del om ikke annet [emoji23]
Da har du gått glipp av noeMen er langt i fra for alle da. Ei venninne av mamma fra østlandet liker det hvertfall ikke. [emoji14]
BoardshopHvor bestilte du fra?[emoji2]
GoodSom det pleier[emoji12]
Kun 4 timer på jobb i morgen før jeg har PÅSKEFERIE!![emoji1]
Hva da?Har aldri fått det servert, og det blir ikke til at jeg lager selv[emoji12] ingen tradisjon for det her...
Kom over ein artikkel idag om at O Ball, som er ei veldig populær babyleike har ein produksjonsfeil. Gjelder dei som har rasleboks montert, og med visse produksjonskoder. Så i dag måtte eg klippe i stykker leika til lille B og sende mail til produsenten for å få refusjon [emoji53]![]()
Yupp! Favorittleika hans, har latt han ligge åleine med den fleire gonger. Trur eg kjøper ein ny uten rasling!Uff, sånt er skummelt![emoji15]
Hvor fant du den? [emoji54] vi har sånn i blå kjøpt på br...Kom over ein artikkel idag om at O Ball, som er ei veldig populær babyleike har ein produksjonsfeil. Gjelder dei som har rasleboks montert, og med visse produksjonskoder. Så i dag måtte eg klippe i stykker leika til lille B og sende mail til produsenten for å få refusjon [emoji53]![]()
Hvor fant du den? [emoji54] vi har sånn i blå kjøpt på br...
Køya, ikke klya[emoji23][emoji23]Tror jeg skal finne klya snart jeg også[emoji106]
Innlosjert hos svigers i påskaEldste er superhappy for å få vere hjå farmor ei heil veke. B veit ikkje endå - men så er han berre 6 mnd [emoji14] Håper det går smertefritt, svigermor er litt sånn bedreviter, spesielt når det kjem til unger..
Hjelp, tror jeg har fått urinveisinfeksjon...
Hvordan i alle dager kan det ha gått til når jeg allerede går på antibiotika![]()
Boardshop![]()
Goodså bra. Planer?