>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Da har du gått glipp av noeAldri smakt![emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du gått glipp av noeAldri smakt![emoji2]
Ferdig med nøste 1 [emoji106][emoji106]Du er jo kjempe flink![emoji1]
Alle dei større partia sa før forrige valg at dei ville gjere det billigare for enkelte grupper, ha gratis tannpleie for ungdom litt opp i 20åra og liknande, men dei som kom nærast egenandel var vel FRPSitte å venter på å komme inn til tannlege. Hvilket parti vil at tannlege skal ha sammen ordning som lege med egen andel?
Vart hekta i første svangerskapet. Har strikka ein del etter det, men mest baby/barneplagg. Sidan 2ern vart fødd i oktober har eg strikka hue og hekla vognleike til 5 ungerTakkHeldigvis til minste i str 8 år. Så da får man øve seg med de mindre. Så vet jeg nok enda mer om montering og slikt noe etter denne jumpern. Tenker eldste skal få lilla og jeg mørkegrønn [emoji7]
Håper jeg blir helt hekta. Kan strikka klær i gaver også da plutselig![]()
Er jo så fint til babyer også [emoji7] Gineste jeg serVart hekta i første svangerskapet. Har strikka ein del etter det, men mest baby/barneplagg. Sidan 2ern vart fødd i oktober har eg strikka hue og hekla vognleike til 5 ungerPluss litt til min egen utanom.
Tvitvi. Håper påska blir fin og smertefriInnlosjert hos svigers i påskaEldste er superhappy for å få vere hjå farmor ei heil veke. B veit ikkje endå - men så er han berre 6 mnd [emoji14] Håper det går smertefritt, svigermor er litt sånn bedreviter, spesielt når det kjem til unger..
De minnet du meg på at jeg så en dag at mange parti epipen er tilbakekalt. Måtte sjekke og joda, det gjelder guttungen sine. Må bytte på apoteket om de har.Kom over ein artikkel idag om at O Ball, som er ei veldig populær babyleike har ein produksjonsfeil. Gjelder dei som har rasleboks montert, og med visse produksjonskoder. Så i dag måtte eg klippe i stykker leika til lille B og sende mail til produsenten for å få refusjon [emoji53]![]()
Ja det er det. Skal unne meg en ny frisyre. Etter 34 år med langt rett hår.... tror jeg:/)
Pølser her også i dag, grilla men jeg står over
Det skal vi
Jeg har klart å kjøpe inn noe mat i alle fall. Jeg spiser. Det er greit. Men jeg klarer bare ikke tenke meg hva som lam være godt.
Bra der?![]()
Kos dereInnlosjert hos svigers i påskaEldste er superhappy for å få vere hjå farmor ei heil veke. B veit ikkje endå - men så er han berre 6 mnd [emoji14] Håper det går smertefritt, svigermor er litt sånn bedreviter, spesielt når det kjem til unger..
Joda men hadde ikke øyst påLiker du ikke grilla pølser?[emoji2]
Jupp det stemmerOg hvor går turen?[emoji2] hytta?
Lettvindt.
Men ikke veldig godt når de ikke er grillet
Da var shortser til kb bestilt til sommeren også