Åh så digg ! Ønsker meg !
Veldig kjekt[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så digg ! Ønsker meg !
God morgen![]()
Satser på søvn i kveld da. Men tenker unga kan stå opp. Så kan jeg begynne gjøre noe i huset [emoji23]
God morgen
Lite søvn i natt men men
Kino i dag å så må det pakkes
Det skal viGod kveld[emoji2] skal dere på påsketur?
Hurra ! Barn er våkne. Kan sette på klesvask og skifte sengtly. Brette klær og spise frokost. Ta en dusj og spille uno.
På tide dagen fikk begyne. Vært våken jo siden 0445 [emoji23][emoji23][emoji23]
Her. The timer og fem sider var fylt opp![]()
Jeg må planlegge påske og handle mat. Jeg må ha middager til mange dager. Jeg er null og nada inspirert. Rett og slett jeg og middag er ikke noe som går godt overens for tiden. Bare å sjekke om vi har nok rester av pinnekjøtt til å ha en middag. Ork.
God ettermiddag.
Nå jeg jeg vert å kjøpt ny trampoline. Ble den i fra toys ur us![]()
Komle på kok. Eller raspeball for enkelte her gjerne.
Nomnom! [emoji7]
Jeg har klart å kjøpe inn noe mat i alle fall. Jeg spiser. Det er greit. Men jeg klarer bare ikke tenke meg hva som lam være godt.Du har all min medfølelse[emoji23]
Jeg og middag er heller ikke noen god match for tiden...
Sitte å venter på å komme inn til tannlege. Hvilket parti vil at tannlege skal ha sammen ordning som lege med egen andel?
Angrer på at jeg ikke husket å finne på en bedre middag til idag enn pølser i brød når jeg først var på butikken... Ungene blir til glade, men ikke jeg...
Det andre jeg har kjøpt tar mye lang tid.
Tiltenkt fridager
Bra der?God kveld[emoji1]
Kommer seg
![]()
Lettvindt.Lettvint og godt med pølser da[emoji4]
Lettvindt.Lettvint og godt med pølser da[emoji4]
Det får jeg ta etterhvert. Har oppskrift til den ogsåÅh de er fine. Frøkna har med lue til![]()
Ikke til nå... Men fått gjort en del om ikke annet [emoji23]Uff, du blir sikkert trøtt i kveld?![emoji15]