He he du kunne det jaTviler ikke. Kunne tenkt meg å sett den en gang til jeg [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he du kunne det jaTviler ikke. Kunne tenkt meg å sett den en gang til jeg [emoji23]
Nja. Får sove lenge egentlig hver helg [emoji14] De står opp og vekker ikke oss. 11 åringen lager frokost til minste. Og dermed er de fornøyde [emoji14] Er litt utskjemt jeg [emoji56]Sånn en gang vær 6/12 måned?
Kos dereHurra ! Barn er våkne. Kan sette på klesvask og skifte sengtly. Brette klær og spise frokost. Ta en dusj og spille uno.
På tide dagen fikk begyne. Vært våken jo siden 0445 [emoji23][emoji23][emoji23]
The boss babyGis morgen hva skal dere se?
Joda l er litt liten for slikt ennå men det kommer sikkert[emoji7]Nja. Får sove lenge egentlig hver helg [emoji14] De står opp og vekker ikke oss. 11 åringen lager frokost til minste. Og dermed er de fornøyde [emoji14] Er litt utskjemt jeg [emoji56]
Hørtes bra ut daMin også hahaverre med meg gitt,men prøver da
i går hadde vi kyllingsalat. I dag blir det spicy kyllingpølser og fullkornspagetti,onsdag er vi på hytten. Der blir det visst lasagne . Torsdag laks. Fredag hvit pizza med spekeskinke og ruccola, lørdag er jeg usikker..jeg jobber...søndag pinnekjøtt
Selvsagt gjør det detJoda l er litt liten for slikt ennå men det kommer sikkert[emoji7]
Takk. Det skal viKos dere
Joda er på jobbJupp bra her
Med deg da?
Mulig det blir rester lørdag bare...har en del i frys også. Bare frøkna og mannen hjemme såHørtes bra ut daLørdagen er eneste dagen jeg har i boks [emoji23] Da blir vi servert hjorteskank [emoji7]
Skrive ned tips![]()
Takk takkTakk. Det skal viOg i like måte
Her handler mamma mat så det blir vel kjøtt hele påskenJeg må planlegge påske og handle mat. Jeg må ha middager til mange dager. Jeg er null og nada inspirert. Rett og slett jeg og middag er ikke noe som går godt overens for tiden. Bare å sjekke om vi har nok rester av pinnekjøtt til å ha en middag. Ork.
Åh og det som er så godt. Jaja. Hver sin smak da.Mulig det blir rester lørdag bare...har en del i frys også. Bare frøkna og mannen hjemme såOhh digg da . Mannen liker ikke vilt :/
Ah kos deg på jobbJoda er på jobb
Mhm jeg liker det godt nemligÅh og det som er så godt. Jaja. Hver sin smak da.![]()
Takker. Stille her enda. De sover lenge, siden de har ferieAh kos deg på jobb
Enda verre. Mem lage det når han er bortreist da [emoji14]Mhm jeg liker det godt nemlig
Veldig glad for at unge nr 2 er gutt, storesøster har krøller. Masse krøller! Har konstant kråkereir [emoji23] med lillebror kan eg lage gøye frisyrer når han vert litt størreHaha. Tøff hun! 3 mm er lite hår! Men hadde vært dumt om hun angret etter på, så sikkert greit med litt lengre. Sikkert godt med kort hår nå til våren/sommeren
Pappaen her i hus har og helt kort hår. Mens eldste vil ha sånn som meg, hår til baken. Spør av og til om jeg skal hente klippemaskinen når hun ikke vil sitte i ro når jeg fikser det. Men hun har veldig lite lyst til å klippe det så kort [emoji14] Godt minste er gutt, nok med en med langt hår![]()